Suzuki Vitara 1.0 Boosterjet Select / Automaat / Navigatie + Camera / Climate Control / Stoelverwarming

€ 25.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-03-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 20.015 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 82 kW (112 pk)

Suzuki Vitara 1.0 Boosterjet Select / Automaat / Navigatie + Camera / Climate Control / Stoelverwarming


€ 25.995,-

Algemeen

Bouwjaar 02-03-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 20.015 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 82 kW (112 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoroel's
Contactpersoon Roel van de Leest
Adres De Morgenstond 45
Postcode 5473 HE
Plaats Heeswijk-Dinther
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55581600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoroels.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 417 x 178 x 160 cm
Wielbasis: 250 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.105 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Standaard (inbegrepen): 6 Maanden Bovag Garantie + 6 Maanden Wettelijke garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- BOVAG (€ 495 meerprijs): 12 maanden BOVAG-Garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "BOVAG Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Zeer goed onderhouden Suzuki Vitara 1.0 Boosterjet Select van 1e eigenaar. Onderhoudsboekje en onderhoudshistorie aanwezig. Altijd bij Suzuki dealer in onderhoud geweest. Bij 16.795 KM laatste onderhoudsbeurt gehad. Zeer luxe uitvoering met o.a. Navigatie, Achteruitrijcamera, Climate Control, Stoelverwarming, Apple Carplay & Android Auto en nog veel meer. Zowel van binnen als buiten zeer nette Vitara.

Het eigentijdse ontwerp en de toonaangevende techniek maken van iedere Japanse auto een kwaliteitsproduct. Dat is ook te merken aan deze Suzuki Vitara. De aandrijving van deze Suzuki wordt verzorgd door een driecilinder motor en een automatische transmissie. Stoelverwarming maakt het leven in deze auto aangenaam op koude en winterse dagen. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, 2-laags metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Met de knoppen op het stuur regelt u het audiosysteem en het navigatiesysteem, terwijl u uw blik op de weg gericht houdt. De audio-installatie biedt daarbij glasheldere ontvangst dankzij DAB-ontvangst. Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. Te weinig afstand tussen u en de achterligger? De sensoren registreren het direct en de achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal. Met de cruise control komt u bijna nog fitter aan dan u vertrekt. Extra opties op deze auto zijn: sportstuur met schakelpaddels, boordcomputer, centrale deurverg

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki

Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!

Autotest | Suzuki Vitara Hybride volgens Suzuki

De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.

Plus

  • veelzijdig karakter
  • prima weggedrag

Min

  • houterig schakelen bij sportief rijden
  • verbruik loopt sterk op bij harder rijden
  • merkbaar van een vorige generatie

Conclusie

De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.

De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.

Deel deze advertentie