Bouwjaar | 13-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.656 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 24.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.656 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Tijink V.O.F. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dorpsstraat 19 |
Postcode | 7635 NA |
Plaats | Lattrop-Breklenkamp |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)541 - 297186 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijftijink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt 2018 - dec 2020
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.105 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
= Bedrijfsinformatie =
Het inruilen van uw huidige auto is geen probleem en we doen u dan ook graag een inruilvoorstel.
Al meer dan 30 jaar staat Autobedrijf Tijink voor een goede service en kwaliteit.
Als universeel BOVAG aangesloten bedrijf hebben wij alle merken en soorten auto's voor u in huis.
We streven naar volledige klanttevredenheid.
De auto's die worden verkocht bij ons zijn allen voorzien van een nieuwe APK keuring.
Onze aangeboden auto's worden ingekocht bij merkdealers, verkrijgen wij door inruil of kopen wij in via ons Europese leveranciersnetwerk.
De complete historie moet aanwezig zijn of te achterhalen zijn, dit is voor u als koper maar ook voor ons als verkopende partij erg van belang.
We hopen u snel te mogen verwelkomen aan de Dorpsstraat 19 te Lattrop-Breklenkamp.
Met vriendelijke groet,
Team Autobedrijf Tijink
www.autobedrijftijink.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki
Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!
De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.
Plus
- veelzijdig karakter
- prima weggedrag
Min
- houterig schakelen bij sportief rijden
- verbruik loopt sterk op bij harder rijden
- merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.
De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.