Bouwjaar | 01-07-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.760 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
€ 17.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.760 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Blaak Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zadelmakerstraat 2 |
Postcode | 2984 CC |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 480082 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.blaakautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Handig en zuinig, zo'n kleine krachtpatser. In de stad uiteraard, maar ook buiten de bebouwde kom een perfecte keuze! Met zijn pittige benzinemotor stuurt u deze auto gemakkelijk en vlot door het verkeer. Tijdens koude winterdagen verjaagt uw stoelverwarming de kou en maakt het rijden heerlijk comfortabel. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.
Boem is ho? Dat is verleden tijd. De achteruitrijcamera laat precies zien hoeveel ruimte u achter nog heeft! Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth en DAB+. Het navigatiesysteem is met het audiosysteem gecombineerd. De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing houden zicht op de dode hoeken achter u. Te weinig afstand tot de achterligger? Het systeem geeft direct een signaal. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. Natuurlijk is er ook cruise control aan boord, waarmee u meer ontspannen en zuiniger rijdt. Natuurlijk behoren lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Suzuki Vitara samen. De Brake Assist vergroot de veiligheid door bij een noodsituatie extra power te leveren op het remsysteem. De auto is ook uitgerust met hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
Wij kunnen ons goed voorstellen dat u deze Suzuki wilt aanschaffen. Wacht daar dan niet mee en reserveer hem nu direct. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om de aflevering te bespreken.
Deze advertentie is met zorg opgesteld. Desondanks kunnen er geen rechten aan worden verleend. Controleer of de auto is voorzien van de uitrusting waar u naar op zoek bent.
Afleverpakket Basic (optioneel meer prijs : € 295,00)
Geldige APKProfessionele poetsbeurtTenaamstellingskostenVeiligheids car-checkVloeistoffen controle
Afleverpakket Premium (optioneel meer prijs : € 695,00)
Bovag garantie : 12 maanden BOVAG garantie
APK bij aflevering
Bovag 40 punten6 maanden BOVAG garantieBOVAG 40-puntencheck Een halve tank brandstofEen nieuwe APKEen onderhoudsbeurt volgens schema Professionele poetsbeurtTenaamstellingskosten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki
Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!
De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.
Plus
- veelzijdig karakter
- prima weggedrag
Min
- houterig schakelen bij sportief rijden
- verbruik loopt sterk op bij harder rijden
- merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.
De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.