Suzuki Vitara 1.4 MHEV ADVENTURE 130PK CAMERA PANO NAVI DAB CARPLAY STOELVERWARMING 2xKEYLESS DODEHOEK

€ 27.945,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 7.542 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 95 kW (129 pk)

Suzuki Vitara 1.4 MHEV ADVENTURE 130PK CAMERA PANO NAVI DAB CARPLAY STOELVERWARMING 2xKEYLESS DODEHOEK


€ 27.945,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 7.542 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 95 kW (129 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Schoenmakers B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Heuvelberg 9
Postcode 5469 NM
Plaats Erp
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 351030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.schoenmakersautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018

Technische informatie
Koppel: 138 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Accu: 1 kWh

Maten
Wielbasis: 250 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.140 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 21-03-2026

Beschikbare afleverpakketten:
- Scherpe deal prijs (inbegrepen):
- Pakket 5 (€ 495 meerprijs):
12 maanden Bovag + Fabrieksgarantie
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksnorm
APK minimaal 12 maanden geldig
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Scherpe deal prijs"): BOVAG garantie (12 maanden); Bovag / fabrieksgarantie (6 maanden garantie)

Overige informatie
Basiskleur: grijs / zilver

Een kenmerk van Japanse auto's is de intelligente techniek, maar ook de ver doorgevoerde degelijkheid. Neem bijvoorbeeld deze Suzuki Vitara uit 2023 met zijn kilometerstand van 7540. Elektrisch? Benzine? Bij deze Suzuki Vitara kan het allebei. De hybride motor biedt de ideale keuzecombinatie. Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen. Net als uw bijrijder! Zon en frisse lucht krijgen vrij spel dankzij het elektrisch bediende glazen panoramadak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Kom maar, kom maar, kom maar... ho! Prettig hoor, zo'n achteruitrijcamera. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Het full map navigatiesysteem is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. Radarsensoren aan de achterkant van de auto zorgen voor een achteropkomend verkeer waarschuwing als de afstand tot het verkeer achter te klein wordt. Electronic climate control verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Met sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, bagage afdekhoes en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Suzuki Vitara samen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij. Onbedoeld bumperkleven is er niet bij, dankzij de forward collision warning. Die waarschuwt direct als een botsrisico met uw voorligger dreigt. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als dodehoekdetectie, hill hold functie, brak

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki

Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!

Autotest | Suzuki Vitara Hybride volgens Suzuki

De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.

Plus

  • veelzijdig karakter
  • prima weggedrag

Min

  • houterig schakelen bij sportief rijden
  • verbruik loopt sterk op bij harder rijden
  • merkbaar van een vorige generatie

Conclusie

De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.

De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.

Deel deze advertentie