Suzuki Vitara 1.5 Hybrid Style, Automaat, Panoramadak, All-Seasons, Parkeersensoren, Bull-Bar, Navi, Stijl

€ 29.900,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-12-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 14.474 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.462 cc
Vermogen -

Suzuki Vitara 1.5 Hybrid Style, Automaat, Panoramadak, All-Seasons, Parkeersensoren, Bull-Bar, Navi, Stijl


€ 29.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 12-12-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 14.474 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.462 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Versteeg Buurman Barneveld Centrum
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van Zuylen van Nieveltlaan 77
Postcode 3771 AB
Plaats Barneveld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)342 - 491091 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.versteegbuurman.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2022 - 2024

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 25 kW (34 PK)
Vermogen brandstofmotor: 75 kW (102 PK)
Koppel: 138 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 419 x 179 x 160 cm
Wielbasis: 250 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.220 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.725 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 11-12-2025
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Deze jongvolwassen Suzuki Vitara met de nieuwste technologie aan boord is net lekker voor u ingereden. Op de teller van deze auto staat slechts 14474 kilometer. Een krachtige viercilinder benzinemotor en een prettige automatische transmissie zorgen voor de aandrijving van deze stoere Suzuki. De stoelen zijn verwarmd en bieden ook in winterse kou een comfortabele zit. Dat noemen ze nou een ruimtelijk effect: het elektrisch bediende glazen panoramadak. Tot de uitrusting van deze Suzuki behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, bullbar, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.

Parkeer en kijk niet om! De achteruitrijcamera doet dat voor u. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Met het full map navigatiesysteem kiest u de snelste route naar uw eindbestemming. De achteropkomend verkeer waarschuwing bewaakt de afstand tot achterliggers en geeft een signaal als er te weinig ruimte is. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. U bent in deze Suzuki ook voorzien van sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en parkeersensoren.

Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verkeer om u heen in de gaten te houden. De camera van de verkeersborddetectie herkent verschillende soorten verkeersborden en toont deze op het dashboard. Met het Lane-keeping systeem komt u nooit per ongeluk buiten de rijstrook. Het forward collision warning-systeem berekent via een sensor de afstand tot het verkeer vóór u en komt in actie als er gevaar bestaat van een botsing. In deze Suzuki vinden we verder een dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem.

Vanzelfsprekend leveren wij deze auto met Bovag G

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki

Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!

Autotest | Suzuki Vitara Hybride volgens Suzuki

De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.

Plus

  • veelzijdig karakter
  • prima weggedrag

Min

  • houterig schakelen bij sportief rijden
  • verbruik loopt sterk op bij harder rijden
  • merkbaar van een vorige generatie

Conclusie

De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.

De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.

Deel deze advertentie