Bouwjaar | 2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Miroux Motors SA |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Tournai 9 |
Postcode | 7520 |
Plaats | Ramegnies-Chin |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)69 - 452727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.miroux.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Alarme sonore d'oubli d'extinction des feux Avertisseur oubli de ceintures AV et AR Avertisseur porte ouverte Bluetooth Commandes audio au volant Compte-tours Cruise Control 'adaptive' Haut-parleurs (4) Indicateur de température extérieure Limiteur de vitesse Montre Ordinateur de bord Radio-CD/MP3 TPMS (indication pression de pneus) Banquette arrière rabattable asymétriquement Couvre-bagages Crochets dans le coffre Rails de toit Air conditionné automatique Appuie-tête AR démontables (3) Ceintures de sécurité 3 points (3) AR Ceintures de sécurité 3 points AV Commande à distance pour le verrouillage central Direction assistée Dégivrage lunette AR Eclairage de l'habitacle (3 positions) Eclairage du vide-poches central avant Essuie/ lave-glace arrière Filtre à pollen Intérieur tissu Lampes de lecture de cartes avant Miroir de courtoisie (côté conducteur) Miroir de courtoisie dans pare-soleil passager Pochette au dos du siège passager Poignées (3) de maintien Porte-bouteilles dans les portes AV/AR Porte-gobelets avant (2) Porte-ticket (conducteur) Porte-ticket (passager) Prise 12 V Repose-pied conducteur Rétroviseur jour/nuit Rétroviseurs électriques Siège conducteur réglable en hauteur Siège passager réglable en hauteur Verrouillage central Vide-poches dans les portières avant et arrière Vitres teintées Vitres électriques avant Volant 3 branches réglable en hauteur/profondeur Accoudoir porte avec insert tissu Calandre - noir Elargisseurs d'ailes Garniture des portes en tissu Jantes acier 16''+215/60+enjoliveurs Poignées et rétroviseurs noirs Volant en uréthane ABS (antiblocage des freins) Aide au démarrage en pente Aide au freinage d'urgence (BAS) Airbag conducteur Airbag genoux conducteur Airbag passager Airbags latéraux AV Airbags rideaux AV/AR Alarme Ancrange ISOFIX à l'arrière (2) Assistance au freinage d'urgence Ceintures AV réglables en hauteur Détecteur de pluie EBD ESP Essuie-glace (2 vit. + intermittent réglable) Feux arrière LED Feux de croisement LED Feux de jour LED Immobiliseur Kit de réparation pneus Phares antibrouillard à l'avant Phares automatiques Réglage automatique de la hauteur de phares Sécurité enfant sur les portes arrière Troisième feu de stop GPF Stop/Start
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki
Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!
De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.
Plus
- veelzijdig karakter
- prima weggedrag
Min
- houterig schakelen bij sportief rijden
- verbruik loopt sterk op bij harder rijden
- merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.
De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.