Suzuki Vitara Vitara 1.6DDIs # AUTOMATIQUE # GPS # AIRCO # Car-Pass #

€ 14.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-04-2016
Categorie Overige
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 98.330 km
Deuren -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Suzuki Vitara Vitara 1.6DDIs # AUTOMATIQUE # GPS # AIRCO # Car-Pass #


€ 14.499,-

Algemeen

Bouwjaar 07-04-2016
Categorie Overige
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 98.330 km
Deuren -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Defra Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Chaussée de Tongres 275
Postcode 4000
Plaats Rocourt
Land België
GSM +32 (0)478 - 338447 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

www.DEFRACARS.beVendue avec entretien complet, prête à immatriculer, car-pass.Reprise de votre véhicule au meilleur prixFinancement sur mesureGarantie LégaleDefra Cars Shop
0478/338.447
NOUVEAU SHOWROOM
Chaussée de Tongres 275
4000 LIEGE
PARKING CORA ROCOURT

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki

Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!

Autotest | Suzuki Vitara Hybride volgens Suzuki

De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.

Plus

  • veelzijdig karakter
  • prima weggedrag

Min

  • houterig schakelen bij sportief rijden
  • verbruik loopt sterk op bij harder rijden
  • merkbaar van een vorige generatie

Conclusie

De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.

De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.

Deel deze advertentie