Tesla Model 3 Performance 75 kWh FSD/AUTOPILOT/ZELFSTANDIGE RIJSTROOK WISSEL

€ 30.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-06-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 64.074 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 339 kW (462 pk)

Tesla Model 3 Performance 75 kWh FSD/AUTOPILOT/ZELFSTANDIGE RIJSTROOK WISSEL


€ 30.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 14-06-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 64.074 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 339 kW (462 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf op de Hoek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Melkweg 1
Postcode 8531 NH
Plaats Lemmer
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)514 - 561616 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.opdehoek.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Aandrijving
Actieradius: 530 km

Asconfiguratie
Bandenmaat: 235/35 R20

Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,7 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.831 kg
Laadvermogen: 474 kg
GVW: 2.305 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 75 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 16.5 kW, 123 km actieradius per uur, compleet vol in 20 uur en 49 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 552 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 24 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,150943396226 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 6 MAANDEN OP DE HOEK GARANTIE: Zelfde voorwaarden als BOVAG. Een auto kopen bij een BOVAG-autobedrijf betekent dat je kunt rekenen op kwaliteit en betrouwbaarheid. Daarnaast krijg je de zekerheid van BOVAG Garantie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden)

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Dit is nu typisch zo'n auto die is ontwikkeld zonder compromissen te sluiten. Het resultaat is een pure sportwagen waarin u als bestuurder heer en meester bent. Deze auto beschikt over meer dan genoeg motorvermogen. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Wat een heerlijk ruim gevoel en zoveel licht geeft dat glazen panoramadak! Luxepaardjes en levensgenieters worden enthousiast van de verwarmde achterbank. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 20 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en metallic lak.

Wat is de onderhoudsstatus van deze auto? U checkt het snel, simpel en overal via uw smartphone. Het high performance audiosysteem produceert krachtige bassen en heldere hoge tonen. Natuurlijk is er ook electronic climate control aanwezig. De centrale ontgrendeling gebeurt automatisch dankzij de keyless entry. De contactsleutel is bij deze auto verleden tijd. De keyless start zorgt ervoor dat een druk op de knop voldoende is. Natuurlijk behoren dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem, parkeerassistent en automatisch dimmende buitenspiegels ook tot de uitrusting van deze complete auto.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Tesla Model 3 samen. In een noodsituatie waarschuwt forward collision warning bij een dreigende aanrijding met een voorligger. Met lane assist rijdt u altijd binnen de lijnen van uw rijstrook. Het systeem waarschuwt als u onbedoeld over de wegmarkering rijdt. Accident avoidance system is een actief hulpmiddel om aanrijdingen te voorkomen.

Maak gerust een proefrit voordat u beslist. Deze Tesla zal u niet teleurstellen. Even bellen en het is

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?

Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?

Autotest | Tesla Model 3 Te mooi om waar te zijn?

De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.

Plus

  • zeer snel, nul uitstoot
  • voordelig in gebruik
  • vernieuwende ergonomie

Min

  • matige ruimte achterin
  • Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
  • afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar

Conclusie

Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.

Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.

Deel deze advertentie