Bouwjaar | 27-12-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 19.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
€ 42.399,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-12-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 19.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | LM Sales |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oostkaai 23/23A |
Postcode | 8900 |
Plaats | Ieper |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)56 - 333600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lmcenter.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
NL
TESLA 3 PERFORMANCE - AUTOPILOT - NAVI - PARKEERSENSOREN VOOR & ACHTER MET 360° CAMERA - ALU VELGEN 20" - ADAPTIEVE CRUISE CONTROL - ZWART LEDEREN INTERIEUR - VERKEERSBORDHERKENNING - ELEKTRISCH VERWARMBARE ZIJSPIEGELS - HANDSFREE - LED - STUURWIELVERWARMING - ZETELVERWARMING VOOR & ACHTER - PANORAMISCH DAK - ELEKTRISCHE KOFFER - INDUCTIEF OPLADEN SMARTPHONES (2x) - KEYLESS ENTRY
19.000 km - Ongevalvrij - Eerste eigenaar
BIV = 0 euro / Jaarlijkse taks = 0 euro
PRIJS: 42.399 EUR (35040+ BTW, BTW aftrekbaar voor zelfstandigen)
Tesla fabrieks-garantie:
4 jaar/80.000 Km op voertuig
8 jaar/192.000 Km op batterij & aandrijflijn
Voertuig in nieuwstaat voorzien van volgende uitrusting:
Tesla 3 Performance, Elektrische verstelbare zetels, Autopilot, LED, Adaptieve Cruise control, NAVI met DAB/USB met ingebouwde Bluetooth om handenvrij te bellen, Zwart lederen interieur, Panoramisch dak, Automatische AIRCO 3 zones, Lendensteun, Parkeersensoren V+A met 360° camera, Verkeersbordherkenning, Lederen multifunctioneel stuurwiel, Sportmodus stuurwiel, Dashcam, Bewakingscamera, Dog mode, Stuurwielverwarming, Zetelverwarming voor & achter, Elektrische koffer, Keyless entry, Inductief opladen smartphone (2x), Elektrisch verwarmbare buitenspiegels, Automatische lichten, Regensensor, ABS, ESP, Airbags, Voorruitverwarming, Armsteun, Vloermatten, ALU velgen 20" met bandendrukcontrole, Spraakbediening, Elektrische handrem, Isofix, ...
De auto krijgt een volledige inspectie op het moment van verkoop en wordt geleverd met carpass kilometercertificaat. Bovendien is de auto volledig onderhouden en onderhouden. Dienst na verkoop mogelijk in onze eigen werkplaats. 1 jaar garantie
Onder voorbehoud van drukfouten
--------------------------------------------
FR
TESLA 3 PERFORMANCE - AUTOPILOT - NAVI - CAPTEURS DE STATIONNEMENT AVANT ET ARRIÈRE AVEC CAMÉRA 360° - JANTES EN ALU 20" - RÉGULATEUR DE VITESSE ADAPTATIF - INTÉRIEUR EN CUIR NOIR - RECONNAISSANCE DES PANNEAUX DE SIGNALISATION - RÉTROVISEURS ÉLECTRIQUEMENT RÉCHAUFFABLES - MAINS LIBRES - LED - VOLANT CHAUFFANT - SIÈGES CHAUFFANTS AVANT ET ARRIÈRE - TOIT PANORAMIQUE - COFFRE ÉLECTRIQUE - RECHARGE PAR INDUCTION DES SMARTPHONES (2x) - ENTRÉE SANS CLÉ
19.000 km - Sans accident - Premier propriétaire
TMC = 0 EUR / Taxe annuelle = 0 EUR
PRIX: 42.399 EUR (35.040 EUR + TVA, Possible d'immatriculer en France)
Garantie d'usine Tesla :
- 4 ans/80 000 km sur le véhicule
- 8 ans/192 000 km sur la batterie et le groupe motopropulseur
Véhicule équipé des équipements suivants:
Sièges électriquement réglables, Autopilote, LED, Régulateur de vitesse adaptatif, NAVI avec DAB/USB et Bluetooth intégré pour les appels mains libres, Intérieur en cuir noir, Toit panoramique, Climatisation automatique 3 zones, S
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.