Bouwjaar | 05-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 62.602 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 514 kW (700 pk) |
€ 47.940,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 05-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 62.602 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 514 kW (700 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | TB Occasion Center |
Contactpersoon | Alfdeling verkoop |
Adres | Vlierwerf 10 |
Postcode | 4704 SB |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 556888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tb-occasioncenter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug 2016 - mrt 2019
Technische informatie
Vermogen: 515 kW (700 PK)
Vermogen elektromotor(en): 193 kW (262 PK)
Koppel: 967 Nm
Aandrijving
Actieradius: 480 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 2,7 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 196 x 145 cm
Wielbasis: 296 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.216 kg
Laadvermogen: 504 kg
GVW: 2.720 kg
Accu
Accu: 85 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 101 km actieradius per uur, compleet vol in 5 uur
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 120 kW, 412 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 34 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 23,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 1.695): Afleverpakket Excellent v.a. 300PK: 14 maanden garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 03:30
Bruikbare accucapaciteit: 80.75 kWh
Ingeschatte actieradius: 336 km
Ingeschat verbruik: 24.03 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 335 km
Actieradius praktijk winter: 277 km
Verbruik praktijk zomer: 24.1 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 29.11 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 200 kWh/100km
= Bedrijfsinformatie =
o OPENINGSTIJDEN o
TB Occasion Center staat 6 dagen per week voor je klaar. Op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00 en op zaterdag van 09:00 tot 17:00.
o CONTACT o
Neem direct contact met ons op via: 076-2003092 of via WhatsApp: 06-55725428.
o TOTALE VOORRAAD o
Wij hebben altijd scherpe deals op aantrekkelijke occasions.
Bekijk ons totale aanbod op www.tb-occasioncenter.nl
o AFLEVERPAKKET o
Deze prijs is inclusief ons afleverpakket Comfort. Kijk op www.tb-occasioncenter.nl/afleverpakketten voor al onze mogelijkheden.
o ONLINE KOPEN? o
Wij bieden de mogelijkheid om volledig online een occasion te kopen. Makkelijk én snel. Natuurlijk met de vertrouwde voorwaarden, service en garantie zoals je deze van ons gewend bent.
Meer informatie vind je op: www.tb.nl/onlinesales
Wij doen er alles aan om de informatie op onze website zo compleet en kloppend mogelijk te houden, echter kunnen hieraan geen rechten worden ontleent.
Neem voordat je langskomt altijd even contact met ons op in verband met de beschikbaarheid en de locatie van onze occasions.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?
Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.
De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.
Plus
- sensationeel snel, nul uitstoot
- doordachte ergonomie
- de techniek van morgen, nu beschikbaar
Min
- (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
- onhandig groot
- geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto
Conclusie
Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.
Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.
Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.