Bouwjaar | 12-12-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 149.855 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 309 kW (421 pk) |
€ 36.495,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 12-12-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 149.855 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 309 kW (421 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Leeuwen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 2 |
Postcode | 4041 CR |
Plaats | Kesteren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)488 - 483323 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanleeuwenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2017 - mei 2019
Technische informatie
Koppel: 999 Nm
Aantal cilinders: 1
Aandrijving
Actieradius: 632 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 196 x 145 cm
Wielbasis: 296 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.190 kg
Laadvermogen: 504 kg
GVW: 2.694 kg
Accu
Accu: 100 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 113 km actieradius per uur, compleet vol in 5 uur en 52 minuten
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 120 kW, 460 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 40 minuten
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 19,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd normaal stopcontact: 27:46
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 04:33
Bruikbare accucapaciteit: 95 kWh
Ingeschatte actieradius: 442 km
Ingeschat verbruik: 24.38 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 441 km
Actieradius praktijk winter: 365 km
Verbruik praktijk zomer: 21.27 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.68 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 189 kWh/100km
= Bedrijfsinformatie =
Kijk voor een uitgebreide beschrijving en fotoreportage op www.vanleeuwenautos.nl/occasions. Vanaf € 4.500,- worden onze occasions, tenzij anders vermeld, standaard afgeleverd met 12 maanden tot 20.000 kilometer BOVAG-garantie met uitstekende voorwaarden. Bij aankoop van een occasion heeft u zo het meest complete en beste garantiepakket. U hoeft ook geen eigen risico te betalen met deze BOVAG-garantie. Daarnaast worden onze occasions met een halfvolle tank, een recente APK-keuring, onderhoud conform het voorgeschreven fabrieksschema afgeleverd. We houden van transparantie: geen aanvullende aflever- of garantiepakketten, rijklaar is rijklaar en er komen geen extra kosten bij.
Maak kennis met Van Leeuwen Auto's in Kesteren. Een universeel autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Aangesloten bij organisaties c.q. keurmerken als BOVAG en Bosch, goed voor een steeds wisselende voorraad van 100 occasions. Sinds onze start in 1974 hebben we maar één doel: u het plezier en comfort bieden van een betrouwbare, goed onderhouden auto. Klanten uit de wijde omtrek ervaren onze service daarbij als verrassend. De één noemt het dienstverlenend, de ander flexibel, 'n derde toeschietelijk. Eén ding is zeker: ons team overtreft graag uw verwachtingen. Samen met de specialisten van Van Leeuwen Autoschade en Van Leeuwen Autolease. De wasstraat op ons terrein maakt de service compleet. Bekijk het actuele aanbod van occasions, lees meer over de verkoop van nieuwe auto's, verdiep u in
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?
Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.
De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.
Plus
- sensationeel snel, nul uitstoot
- doordachte ergonomie
- de techniek van morgen, nu beschikbaar
Min
- (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
- onhandig groot
- geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto
Conclusie
Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.
Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.
Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.