Tesla Model S 100d 12-2018 Carbon 21 EAP Panorama

€ 48.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-12-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 73.313 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 306 kW (417 pk)

Tesla Model S 100d 12-2018 Carbon 21 EAP Panorama


€ 48.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-12-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 73.313 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 306 kW (417 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bouman Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Meerhoek 18
Postcode 4265 HC
Plaats Genderen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 224500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.boumanautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2017 - mei 2019

Technische informatie
Vermogen: 307 kW (417 PK)
Vermogen elektromotor(en): 193 kW (262 PK)
Koppel: 999 Nm
Acceleratie (0-100): 4,3 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 196 x 145 cm
Wielbasis: 296 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.190 kg
Laadvermogen: 504 kg
GVW: 2.694 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Verbruik combinatierit: kWh/100km

Fraaie Tesla Model S in 100D uitvoering. Deze auto is nieuw in Nederland geleverd en afkomstig van de eerste eigenaar. Lakkleur is Multicoat Red, het interieur is voorzien van Next Generation seats in zwart premium leder. De hemelbekleding is uitgevoerd in zwart alcantara.

Tot de verdere uitrusting behoort enhanced autopilot (2.5) met zelfstandige rijstrookwissel, 21" turbine velgen, elektrisch panoramadak dat geopend kan worden, premium audio met surround functie, actieve luchtvering, Summon parking (parkeren buiten de auto via smartphone), achteruitrijcamera met rondomzicht functie, LED koplampen met grootlichtassistent, keyless entry (automatic doors), metallic lak, verwarmbare voorstoelen en zitplaatsen achter, verwarmbaar stuurwiel, alcantara hemelbekleding, dode hoek detectie, verkeersborddetectie en automatische achterklep.

Het wachten tijdens het laden wordt veraangenaamd door de entertainment update (Intel Atom processor) waarmee Netflix en Youtube gekeken kan worden.
De laadkabel voor thuisladen en voor een publieke laadpaal wordt standaard meegeleverd. Het afleverpakket voor deze auto bedraagt € 1.195,- en omvat een volledige technische controle, onderhoudsbeurt, reconditionering en 12 maanden BOVAG Garantie.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?

Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.

Autotest | Tesla Model S Hoe ouder hoe beter?

De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.

Plus

  • sensationeel snel, nul uitstoot
  • doordachte ergonomie
  • de techniek van morgen, nu beschikbaar

Min

  • (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
  • onhandig groot
  • geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto

Conclusie

Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.

Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.

Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.

Deel deze advertentie