Tesla Model S P100d Performance Ludicrous Stoelventilatie Carbon 21

€ 59.750,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-09-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 42.490 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 192 kW (262 pk)

Tesla Model S P100d Performance Ludicrous Stoelventilatie Carbon 21


€ 59.750,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 11-09-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 42.490 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 192 kW (262 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bouman Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Meerhoek 18
Postcode 4265 HC
Plaats Genderen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 224500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.boumanautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug 2016 - mrt 2019

Technische informatie
Koppel: 967 Nm
Actieradius: 450 km
Acceleratie (0-100): 2,7 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 196 x 145 cm
Wielbasis: 296 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.216 kg
Laadvermogen: 504 kg
GVW: 2.720 kg

Interieur
Interieurkleur: Licht grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Actieradius praktijk zomer: 450 km
Actieradius praktijk winter: 400 km
Verbruik combinatierit: kWh/100km
Actieradius enkel stad (WLTP): 495 km

Fraaie Tesla Model S in zeer krachtige Ludicrous Performance uitvoering. Dankzij de Ludicrous upgrade accelereert deze Tesla van 0 naar 100 in slechts 2.6 seconden. Lakkleur is Pearl White multicoat, het interieur is voorzien van wit premium leder.

Tot de verdere uitrusting behoort actieve stoelventilatie, achteruitrijcamera met rondomzicht functie, glazen panoramadak, Autopilot, premium audio met surround functie, actieve luchtvering, 21" Turbine velgen, carbon interieuraccenten, chrome delete op raamlijsten en deurgrepen, Premium Connectivity, LED koplampen met grootlichtassistent, keyless entry (automatic doors), metallic lak, in rood gespoten remklauwen, verwarmbare voorstoelen en zitplaatsen achter, verwarmbaar stuurwiel, alcantara hemelbekleding, dode hoek detectie, verkeersborddetectie en automatische achterklep.

De laadkabel voor thuisladen en voor een publieke laadpaal wordt standaard meegeleverd. Het afleverpakket voor deze auto bedraagt € 1.295,- en omvat een volledige technische controle, onderhoudsbeurt, reconditionering en 12 maanden BOVAG Garantie.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?

Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.

Autotest | Tesla Model S Hoe ouder hoe beter?

De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.

Plus

  • sensationeel snel, nul uitstoot
  • doordachte ergonomie
  • de techniek van morgen, nu beschikbaar

Min

  • (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
  • onhandig groot
  • geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto

Conclusie

Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.

Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.

Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.

Deel deze advertentie