Bouwjaar | 20-12-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 99.468 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 449 kW (612 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-12-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 99.468 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 449 kW (612 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Brabant |
Contactpersoon | Autohuis Brabant |
Adres | Dragonder 9B |
Postcode | 5554 GM |
Plaats | Valkenswaard |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 7859041 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisbrabant.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 450 kW (612 PK)
Vermogen elektromotor(en): 310 kW (421 PK)
Aandrijving
Actieradius: 632 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 245/45 R19
Prestaties
Acceleratie (0-100): 2,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 219 x 144 cm
Wielbasis: 296 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.216 kg
Laadvermogen: 504 kg
GVW: 2.720 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 100 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 113 km actieradius per uur, compleet vol in 27 uur en 46 minuten
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 460 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 33 minuten
Interieur
Interieurkleur: Crème leder (-)
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,822784810127 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Titel:
Tesla Model S Performance Ludicrous Mode Aut. Free Supercharging, Autopilot, 19" Sonic Carbon Slipstream
Beschrijving:
Hierbij bieden wij te koop aan een krachtige krachtige Tesla Model S Performance Ludicrous Mode uit 2019. Deze auto is voorzien van diverse extra's, waaronder Autopilot volledig zelfrijdende besturing, Velgen 19" Sonic Carbon Slipstream en het Premium connectiviteit pakket. Het gaat hier om een origineel Nederlandse auto die beschikt over een Nationale Auto Pas (NAP) en volledige digitale onderhoudshistorie. Tevens beschikt deze auto over Free Supercharging waardoor je wereldwijd bij meer dan 40.000 Tesla Superchargers ongelimiteerd gratis kan laden. Over het algemeen verkeert de auto in zeer goede staat, met slechts enkele kleine gebruikerssporen die passend zijn bij de leeftijd en kilometerstand. De auto en alle toebehoren functioneren naar behoren.
Algemene gegevens:
Merk: Tesla
Type: Model S
Uitvoering: Performance Ludicrous Mode
Kenteken: G-737-XS
Bouwjaar: 20-12-2019
Kilometerstand: 99.468 km
Kleur: Midnight Silver metallic lak (-)
Bekleding: Crème leder (-)
Onderhoudshistorie: Aanwezig (volledige onderhoudshistorie)
APK-keuring: 20-12-2023
Motor & transmissie:
Motorvariant: Performance Ludicrous Mode (3D1)
Brandstof: Elektriciteit
Vermogen: 450 kW (612pk)
Turbo: n.v.t.
Aandrijving: Voor- en achterwiel
Transmissie: Automaat (-)
Milieu & verbruik:
Verbruik gecombineerd: - l/100 km
Verbruik buitenweg: - l/100km
Verbruik stad: - l/100km
CO2 uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Emissiecode: Euro Z
Roetfilter: n.v.t.
Maten & gewichten:
Gewicht: 2.216 kg
Trekgewicht geremd: - kg
Trekgewicht ongeremd: - kg
Wielbasis: 296 cm
Financiële gegevens:
Oorspronkelijke nieuwprijs: € 109.500,-
Motorrijtuigenbelasting per kwartaal: € 0,- per kwartaal
BTW/Marge: BTW (Bedrijven kunnen BTW terugvorderen van de belasting)
Bijtellingsklasse: 4%/22%
Netto bijtelling: vanaf € 519,79,-
Pre
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?
Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.
De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.
Plus
- sensationeel snel, nul uitstoot
- doordachte ergonomie
- de techniek van morgen, nu beschikbaar
Min
- (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
- onhandig groot
- geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto
Conclusie
Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.
Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.
Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.