Tesla Model S 75D MCU2 FULL SELF DRIVING 21 INCH TURBINE SCHUIF PANO VOL LEER NEXT GEN INTERIEUR

€ 30.999,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-10-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 84.712 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 244 kW (332 pk)

Tesla Model S 75D MCU2 FULL SELF DRIVING 21 INCH TURBINE SCHUIF PANO VOL LEER NEXT GEN INTERIEUR


€ 30.999,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 05-10-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 84.712 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 244 kW (332 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoplace Ede
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres hoorn 35-31
Postcode 6713 KR
Plaats Ede
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 54337872 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoplaceede.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Vermogen: 245 kW (333 PK)
Vermogen elektromotor(en): 235 kW (320 PK)

Aandrijving
Actieradius: 449 km

Asconfiguratie
Bandenmaat: 245/45 R19

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 219 x 144 cm
Wielbasis: 296 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.083 kg
Laadvermogen: 517 kg
GVW: 2.600 kg

Accu
Accu: 75 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 107 km actieradius per uur
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 437 km actieradius per uur

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,703786191537 kWh/100km
Energielabel: A

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

ZEER MOOIE TESLA MODEL S 75D
BOUWJAAR 2018
KENT TP-469-Z
ROOD METALIC

!!! VAN EERSTE EIGENAAR AFKOMSTIG !!!
!!! AUTOMAAT !!!
!!! MCU2 COMPUTER !!!
!!! VOL LEER !!!
!!! XENON !!!
!!! LED !!!
!!! AUTOPILOT !!!
!!! BIJNA 3 JAAR GARANTIE TESLA !!!
!!! PANORAMADAK GAAT OPEN !!!
!!! LUCHT VERING !!!
!!! LAADKABEL !!!
!!! CAMERA S RONDOM !!!
!!! NETFLIX !!!
!!! 84712 DKM !!!
!!! ORIGINEEL NL AUTO !!!
!!! DEALER ONDERHOUDEN !!!

!!! 21 INC TURBINE WIELEN !!!
!!! ALLE CHROOM GEWRAPT ZWART !!!


MOB0654337872

= Bedrijfsinformatie =

WIJ RUILEN ALLES IN VAN : CAMPERS ,AUTO S ,CARAVANS ,MOTOREN,BEDRIJFS RUIMTEN.
WIJ KUNNEN 24UUR PER DAG VRIJWAREN EN OVERSCHRIJVEN.
WIJ ZIJN NIET AANSPRAKELIJK VOOR EVENTUELE TYP EN SPEL FOUTEN IN DE TEKSTEN.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?

Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.

Autotest | Tesla Model S Hoe ouder hoe beter?

De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.

Plus

  • sensationeel snel, nul uitstoot
  • doordachte ergonomie
  • de techniek van morgen, nu beschikbaar

Min

  • (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
  • onhandig groot
  • geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto

Conclusie

Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.

Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.

Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.

Deel deze advertentie