Bouwjaar | 2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 216.560 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 216.560 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Liefting Schermer Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Castricummer Werf 22 |
Postcode | 1901 RW |
Plaats | Castricum |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)251 - 656334 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lieftingschermer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Geachte koper, de auto wordt met de volgende zekerheden verkocht:
- minimaal 6 maanden apk keuring (als deze er niet meer op zit wordt dit uiteraard door ons verzorgd)
- tenaamstelling van het voertuig
- vloeistof controle
- 1/4 brandstof
- de wettelijke garantie.
optioneel kunt u kiezen voor de volgende optie:
- onderhoudsbeurt conform de kilometerstand
alle kosten wat hierbij uitkomt is uiteraard voor ons
- de auto wordt van binnen en buiten compleet gepoetst
- 6 MAANDEN BOVAG GARANTIE
deze optie kost € 995,- extra
geachte koper, wij doen onze uiterste best voor alle auto zo goed mogelijk te omschrijven. helaas kunnen wij ook soms een foutje maken met een auto. vraag dus altijd na of de opties die worden aangegeven ook aanwezig zijn op de auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?
Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.
De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.
Plus
- sensationeel snel, nul uitstoot
- doordachte ergonomie
- de techniek van morgen, nu beschikbaar
Min
- (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
- onhandig groot
- geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto
Conclusie
Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.
Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.
Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.