Tesla Model S 75 FREE SUPERCHARGE Pano|Leder|Cam|AutoPilot

€ 32.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-05-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 168.565 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 235 kW (320 pk)

Tesla Model S 75 FREE SUPERCHARGE Pano|Leder|Cam|AutoPilot


€ 32.950,-

Algemeen

Bouwjaar 05-05-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 168.565 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 235 kW (320 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam FLEVO Mobiel
Contactpersoon Roderick Kreunen
Adres Handelsweg Noord 37-39
Postcode 8251 JS
Plaats Dronten
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)321 - 337296 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.flevomobiel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Aandrijving
Actieradius: 442 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 245/45 R19

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 196 x 144 cm
Wielbasis: 296 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.002 kg
Laadvermogen: 588 kg
GVW: 2.590 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 70 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 113 km actieradius per uur
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 461 km actieradius per uur

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,837104072398 kWh/100km
Energielabel: A

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Let op! Deze Tesla Model S heeft gratis laden - Supercharger / Superchargen. U ziet het al aan de buitenkant en u voelt het zodra u de elektromotor start, deze sportieve Tesla Model S is gemaakt om prestaties te leveren. Niet alleen de stoelen, maar een compleet lederen interieur. Dat krijgt u er allemaal bij, inclusief het elektrisch bediende glazen panorama dak. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Een heerlijk luxe optie van deze auto is het verwarmbare stuurwiel. In de winter wil iedereen mee. Zou dat komen door de verwarmde achterbank? Bij de uitrusting van deze Tesla horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, gratis super charge, warmtewerend glas, LED-achterlichten, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

U bedient het navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem met DAB-radio via knoppen op het stuur, of zelfs met uw stem. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Maximumsnelheid? Even de cruise control instellen en u blijft perfect binnen de marges.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Tesla Model S samen. Bij de veiligheidssystemen van deze Tesla hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. In druk verkeer en onoverzichtelijke situaties helpt het accident avoidance system mee om een aanrijding te vermijden. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers.

Klinkt dit allemaal aantrekkelijk? Maak dan een afspraak met onze verkoper!

= Bedrijfsinformatie =

Momenteel hebben wij een Handelsactie waarbij we werken met scherpe, vaste zo meeneem

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?

Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.

Autotest | Tesla Model S Hoe ouder hoe beter?

De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.

Plus

  • sensationeel snel, nul uitstoot
  • doordachte ergonomie
  • de techniek van morgen, nu beschikbaar

Min

  • (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
  • onhandig groot
  • geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto

Conclusie

Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.

Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.

Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.

Deel deze advertentie