Bouwjaar | 30-11-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 33.165 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
€ 48.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 33.165 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ucars Special Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonstraat 23 |
Postcode | 6372 AK |
Plaats | Landgraaf |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)45 - 3030889 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aanwezige accu: gekocht
Acceleratie (0-100): 3,7 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Wielbasis: 289 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.972 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 2.532 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
= Bedrijfsinformatie =
Inruil van uw huidige auto is in overlegd mogelijk, vraag ons naar de mogelijkheden.
Om eventuele teleurstelling te voorkomen adviseren wij u om van te voren te informeren naar de beschikbaarheid. Heeft u vragen over deze auto of u wilt meer informatie, neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Disclaimer; Ondanks de grote zorg die door ons aan de correcte invoer van de gegevens van de aangeboden auto's besteed wordt, kan Ucars Special Cars niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele schrijf- typefouten en/of onvolkomenheden in de gegevens.
Aan de inhoud van deze advertentie kunnen geen rechten ontleend worden.
Ucars Special Cars
Edisonstraat 23
6372AK Landgraaf
Tel: +31(0) 453 030 889
E-mail: info@ucars.nl
www.ucars.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model Y | Y-genwijs
Tesla doet dingen graag anders. Tot de komst van Tesla waren elektrische auto's kleine aandoenlijke voertuigjes voor wereldverbeteraars. Tesla zette daar razendsnelle zakenauto's met meer dan innovatieve techniek tegenover. Toch ontbrak er nog iets in het aanbod van Tesla: een middelgrote SUV. Weet dé specialist op het gebied van elektrische auto's ook hier meerwaarde te bieden?
De Model Y bewijs dat Tesla nog altijd voorop loopt met techniek. De aandrijftechniek is sterk en zuinig met een groot bereik. De ergonomie is doordacht. De bestuurdershulp is ronduit revolutionair.
Plus
- vooruitstrevende techniek
- energiezuinig, snel opladen, groot bereik
- ruim en praktisch
Min
- matig zicht in binnenspiegel / kleine buitenspiegels
- stil, maar concurrentie is nog stiller
- geen hoedenplank (maar wel heel donkere achterruiten)
Conclusie
Tesla onderscheidt zich door razendsnel te innoveren, maar is relatief laat met het introduceren van een middelgrote SUV. Desondanks weet de Model Y zich zeer duidelijk te onderscheiden van het bestaande aanbod. De gevestigde orde bouwt dezelfde SUV's die het altijd bouwde, maar nu met elektrische aandrijving. Tesla daarentegen durft te innoveren op ieder vlak.
Dat begint met de aandrijving. In de prestaties, het energieverbruik, de laadsnelheid en het bereik is merkbaar dat Tesla nog verder is met elektrische aandrijftechniek. Vervolgens innoveert Tesla met de ergonomie, waardoor de Model Y in de dagelijkse praktijk net even praktischer is.
Tenslotte durft Tesla techniek beschikbaar te stellen die zich nog in de experimentele fase bevindt. Wanneer correct en onder de juiste omstandigheden gebruikt, toont Tesla hiermee aan ver voor te lopen met zelfrijdende functies. Voor wie geen deel uit wil maken van Tesla's experimenten is het ook goed nieuws: de functies die voor andere merken geavanceerd zijn, zijn voor Tesla inmiddels eenvoudig en werken daarom sneller, exacter en betrouwbaarder.