Tesla Model Y Performance 75 kWh Enhanced Autopilot | Wit Leder | Trekhaak

€ 51.990,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 41.939 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 339 kW (462 pk)

Tesla Model Y Performance 75 kWh Enhanced Autopilot | Wit Leder | Trekhaak


€ 51.990,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 09-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 41.939 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 339 kW (462 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Signatuur Auto Jeroen Brink
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Overspoor 64N
Postcode 1688 JH
Plaats Nibbixwoud
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 83904455 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.signatuurauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Aandrijving
Actieradius: 400 km

Asconfiguratie
Bandenmaat voor: 255/35 R21
Bandenmaat achter: 275/35 R21

Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,7 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 475 x 192 x 162 cm
Wielbasis: 289 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.972 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 2.532 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 75 kWh
Accu laden: 3-fasen, 250 kW, 50 km actieradius per uur, compleet vol in 8 uur en 15 minuten
Accu snelladen: 360 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 27 minuten

Interieur
Interieurkleur: Ivoor
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,75 kWh/100km

Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Beschikbare afleverpakketten:
- GARANTIE (zonder meerprijs): Grondige inspectie voor advertentie. Onderhoudshistorie is bekend. Er zit op iedere auto minimaal 6 maanden APK. De auto wordt gepoetst en het interieur gereinigd. De auto wordt gratis op naam gezet. 12 maanden wettelijke garantie. Auto wordt bij binnenkomst vol getankt.
- BOVAG GARANTIE (€ 695): Grondige inspectie voor advertentie. Onderhoudshistorie is bekend. Nieuwe APK. Onderhoudsbeurt naar fabrieksopgave. De auto wordt gepoetst en het interieur gereinigd. De auto wordt gratis op naam gezet. Auto wordt bij aflevering vol getankt en/of opgeladen.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

639Nm koppel. Dan praat je ergens over! Zelfs een Porsche 911 Carrera GTS met 480 PK heeft slechts 570Nm, dus dan heb je een beetje perspectief als we het wagengewicht buiten beschouwing laten.
De Model Y is een plaatje van een auto en in deze Performance uitvoering met 75kW accu een Black-Beauty en Beast in 1.
Iedereen praat natuurlijk over pk's want 462PK klinkt erg lekker, maar dat doet de auto eigenlijk nog te kort.
De acceleratie van de Performance is niersteen-vergruizend, maar de tussen-acceleratie is helemaal bizar.
Met een volle accu is op ieder moment het gewenste vermogen beschikbaar, de auto blijft maar doorgaan.
Geen nood, iedereen kan rijden met deze heerlijk comfortabele auto, alles gaat ogenschijnlijk vanzelf en moeiteloos.
Het versnellingspedaal geeft een prima feedback, het is zeker geen aan/uit schakelaar.
Sterker, de meesten zullen het vermogen kunnen waarderen bij het inhalen van een trekker, maar vooral zuinig willen rijden om de forse actieradius zo ruim mogelijk te houden.
Stil, soepel, makkelijk te parkeren door het perfecte overzicht met de 360graden camera's, makkelijk in te stappen door de iets verhoogde zit, perfect zicht rondom, zelfs op de grachten in Amsterdam kun je hem eenvoudig parkeren.
Door de forse 21 inch velgen, het eigen gewicht en de vierwiel aandrijving geeft de auto enorm veel vertrouwen, grip is altijd aanwezig.
Mocht de enthousiaste bestuurder de grens ee

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model Y | Y-genwijs

Tesla doet dingen graag anders. Tot de komst van Tesla waren elektrische auto's kleine aandoenlijke voertuigjes voor wereldverbeteraars. Tesla zette daar razendsnelle zakenauto's met meer dan innovatieve techniek tegenover. Toch ontbrak er nog iets in het aanbod van Tesla: een middelgrote SUV. Weet dé specialist op het gebied van elektrische auto's ook hier meerwaarde te bieden?

Autotest | Tesla Model Y Y-genwijs

De Model Y bewijs dat Tesla nog altijd voorop loopt met techniek. De aandrijftechniek is sterk en zuinig met een groot bereik. De ergonomie is doordacht. De bestuurdershulp is ronduit revolutionair.

Plus

  • vooruitstrevende techniek
  • energiezuinig, snel opladen, groot bereik
  • ruim en praktisch

Min

  • matig zicht in binnenspiegel / kleine buitenspiegels
  • stil, maar concurrentie is nog stiller
  • geen hoedenplank (maar wel heel donkere achterruiten)

Conclusie

Tesla onderscheidt zich door razendsnel te innoveren, maar is relatief laat met het introduceren van een middelgrote SUV. Desondanks weet de Model Y zich zeer duidelijk te onderscheiden van het bestaande aanbod. De gevestigde orde bouwt dezelfde SUV's die het altijd bouwde, maar nu met elektrische aandrijving. Tesla daarentegen durft te innoveren op ieder vlak.

Dat begint met de aandrijving. In de prestaties, het energieverbruik, de laadsnelheid en het bereik is merkbaar dat Tesla nog verder is met elektrische aandrijftechniek. Vervolgens innoveert Tesla met de ergonomie, waardoor de Model Y in de dagelijkse praktijk net even praktischer is.

Tenslotte durft Tesla techniek beschikbaar te stellen die zich nog in de experimentele fase bevindt. Wanneer correct en onder de juiste omstandigheden gebruikt, toont Tesla hiermee aan ver voor te lopen met zelfrijdende functies. Voor wie geen deel uit wil maken van Tesla's experimenten is het ook goed nieuws: de functies die voor andere merken geavanceerd zijn, zijn voor Tesla inmiddels eenvoudig en werken daarom sneller, exacter en betrouwbaarder.

Deel deze advertentie