Bouwjaar | 01-09-2022 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 15.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
€ 50.979,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2022 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 15.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
** Équipement standard: ** \ *15 intervenants
* Airbag côté conducteur / passager
* Système de freinage antiblocage (ABS)
* Type d'entraînement : traction intégrale
* Rétroviseurs extérieurs rabattables
* Rétroviseur extérieur électr. chauffant et pliable
* Système d'assistance au conducteur: Avertissement de collision avant (FCW)
*Système d'aide à la conduite : régulateur de vitesse adaptatif (ACC) avec assistance avant
*Système d'Aide à la Conduite : Assistance au Freinage d'Urgence Autonome (AEB)
*Système d'aide à la conduite : Pilote automatique
* Transmission de véhicule électrique
*Toit vitré fixe
* Feux arrière à LED
* Station de chargement par induction pour smartphone
*Intérieur : Noir haut de gamme
* Carrosserie : 4 portes
* Airbag genoux conducteur/passager
*Système d'airbag de tête (windowbag) avant + arrière
* Volant chauffant
* Accoudoir central avant avec compartiment de rangement
* Phares antibrouillard à LED
*Frein de stationnement électronique (EPB)
*Caméra de recul HD
* Dossier de siège arrière divisé / pliable (60:40)
* Phares à LED
* Sièges avant électr. réglable (12 positions)
* Chauffage des sièges à l'avant
*Finition spéciale blanc nacré
*Système audio haut de gamme
* Système de commande vocale
* caisson de basses
* Wi-Fi à bord
* Verrouillage centralisé / système de démarrage sans clé
* Jantes 19 pouces
*Les images sont à titre indicatif seulement.
* Mode de défense contre les armes biologiques
*
4 portes
Efficacité CO2 Classe: A +
Délai de livraison: 14 jours
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model Y | Y-genwijs
Tesla doet dingen graag anders. Tot de komst van Tesla waren elektrische auto's kleine aandoenlijke voertuigjes voor wereldverbeteraars. Tesla zette daar razendsnelle zakenauto's met meer dan innovatieve techniek tegenover. Toch ontbrak er nog iets in het aanbod van Tesla: een middelgrote SUV. Weet dé specialist op het gebied van elektrische auto's ook hier meerwaarde te bieden?
De Model Y bewijs dat Tesla nog altijd voorop loopt met techniek. De aandrijftechniek is sterk en zuinig met een groot bereik. De ergonomie is doordacht. De bestuurdershulp is ronduit revolutionair.
Plus
- vooruitstrevende techniek
- energiezuinig, snel opladen, groot bereik
- ruim en praktisch
Min
- matig zicht in binnenspiegel / kleine buitenspiegels
- stil, maar concurrentie is nog stiller
- geen hoedenplank (maar wel heel donkere achterruiten)
Conclusie
Tesla onderscheidt zich door razendsnel te innoveren, maar is relatief laat met het introduceren van een middelgrote SUV. Desondanks weet de Model Y zich zeer duidelijk te onderscheiden van het bestaande aanbod. De gevestigde orde bouwt dezelfde SUV's die het altijd bouwde, maar nu met elektrische aandrijving. Tesla daarentegen durft te innoveren op ieder vlak.
Dat begint met de aandrijving. In de prestaties, het energieverbruik, de laadsnelheid en het bereik is merkbaar dat Tesla nog verder is met elektrische aandrijftechniek. Vervolgens innoveert Tesla met de ergonomie, waardoor de Model Y in de dagelijkse praktijk net even praktischer is.
Tenslotte durft Tesla techniek beschikbaar te stellen die zich nog in de experimentele fase bevindt. Wanneer correct en onder de juiste omstandigheden gebruikt, toont Tesla hiermee aan ver voor te lopen met zelfrijdende functies. Voor wie geen deel uit wil maken van Tesla's experimenten is het ook goed nieuws: de functies die voor andere merken geavanceerd zijn, zijn voor Tesla inmiddels eenvoudig en werken daarom sneller, exacter en betrouwbaarder.