Bouwjaar | 16-07-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.120 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 214 kW (291 pk) |
€ 99.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-07-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.120 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 214 kW (291 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ECC Electric Car Company B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zeilweg 1 |
Postcode | 8243 PK |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55558686 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | electriccarcompany.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Welkom bij ECC Electric Car Company. Let op: We zijn uitsluitend geopend op afspraak. Wij zijn volledig gespecialiseerd in de verkoop van elektrische voertuigen . Indien u vragen heeft kunt u ons bereiken op 06-55558686 of via info@electriccarcompany.nl. De vraagprijs van €99.950 is een meeneemprijs. Er komt geen BTW meer bij de vraagprijs. Het betreft een margevoertuig. It is not a tax car. The VAT is not deductable.
Omschrijving: (Nederlands)
Deze Tesla Roadster 2.5 Roadster geleverd in Glaceer Blue is een waanzinnige auto en is in topstaat. De auto krijgt een chique en toch sportief uiterlijk door de TAN Lederen interieur. Wat betreft de spes van de auto het volgende; de soft top heeft vernieuwde kabels, de Roadster is voorzien van een hoogglans carbon hardtop, een after market Audiosysteem met subwoofer van Alpine met Apple CarPlay en DAB+, voorzien van OVMS trackingsysteem en bediening via App. De auto is verder helemaal origineel en waar nodig gereviseerd.
Opmerkingen
- De originele radio wordt meegeleverd.
- De CAC is zeer hoog (145 Ah)
- Wordt geleverd met rode hoes, laadkabel voor stopcontact en laadkabel voor type 2 laadpalen
Achtergrondinformatie:
De eerste eigenaar heeft de Roadster altijd bij Tesla Amsterdam in onderhoud gehad. De toenmalige eigenaar reed er veel in. Auto heeft paar jaar geleden een batterijprobleem gehad, wat bij Tesla opgelost is. Verwachting is dat de batterij vervangen is. Een nieuwe had destijds een CAC van 157Ah en de meesten zaten na 20.000km al op een CAC van rond de 140Ah. De meeste Roadsters hebben een CAC waarde tussen de 110Ah en 135Ah.
_________________________________________________________________
Description: (English)
This Tesla Roadster 2.5 Roadster delivered in Glaceer Blue is an amazing car and is in top condition. The car gets a chic yet sporty look through the TAN Leather interior. As for the spes of the car the following; the soft top has renewed cables, the Roadster is equipped with a high-gloss carbon hardtop, an after market Audio system with subwoofer from Alpine with Apple CarPlay and DAB +, equipped with OVMS tracking system and control via App. The car is completely original and has been overhauled where necessary.
Comments
- The original radio is included.
- The CAC is very high (145 Ah)
- Comes with red cover, charging cable for socket and charging cable for type 2 charging stations
Background information:
The first owner has always maintained the Roadster at Tesla Amsterdam. The then owner drove it a lot. Car had a battery problem a few years ago, which was fixed at Tesla. It is expected that the battery has been replaced. A new one had a CAC of 157Ah at the time and most of them had a CAC of around 140 after 20,000km. Most Roadsters have a CAC value between 110Ah and 135Ah.
Exclusieve voordelen van ECC Electric Car Company:
- Volledige kennis over elektrisch rijden
- Gespeciali
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Roadster | Het nieuwe racen
Een paar hoogtepunten uit de recente autogeschiedenis. Mini maakte de kleine auto populair. Smart deed even later hetzelfde voor de micro-auto. De Volkswagen Golf GTI was de eerste snelle familieauto. Renault wordt met de Espace beschouwd als de uitvinder van de MPV. Nu wil het nieuwe merk "Tesla" tot dit groepje van vernieuwers toetreden met de "Roadster": de eerste in massa geproduceerde, elektrische sportwagen.
Tesla introduceert een elektrisch aangedreven cabrio en luidt daarmee de toekomst van de sportwagen in. Sneller en schoner. Bovendien is dit de eerste elektrische auto met een bruikbare actieradius.
Plus
- extreem snel, sublieme wegligging
- revolutionaire techniek
- beschaafde vormgeving
Min
- matige afwerkingskwaliteit (krasgevoelig)
- niet geschikt voor bestuurders langer dan 1m85
- onoverzichtelijk
Conclusie
Iedere fabrikant presenteert het nieuwste model als baanbrekend en dé oplossing voor het probleem waar iedereen mee zit. Meestal betreft het niet meer dan loze kreten van een overactieve marketingafdeling. Maar eens in de zoveel jaar komt er een auto op de markt die daadwerkelijk revolutionair is en dat geldt zeker voor de Tesla Roadster.
Deze sportwagen heeft geen verbrandingsmotor, maar een elektromotor. In tegenstelling tot andere elektrische auto's is de Tesla Roadster daadwerkelijk te koop. Bovendien kan de Roadster 400 km afleggen zonder bijladen en is daarmee echt bruikbaar. De prestaties zijn bovendien uitmuntend: de meeste volbloed sportwagens moeten het in een sprint afleggen tegen de Tesla.
Of de Tesla Roadster beter of slechter is dan traditionele sportwagens is een kwestie van smaak. De rijervaring is heel anders. De Tesla Roadster biedt minder theater en meer puur rijplezier. Dit is geen auto om indruk mee te maken op anderen, maar om zelf van te genieten. Alhoewel de aanschafprijs fors is, is deze pretmachine zeer voordelig in gebruik en bovendien emissievrij. Als het aan de Autozine-redactie ligt is dit het nieuwe racen!