Bouwjaar | 14-06-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 159.350 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 14.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 14-06-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 159.350 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nieuwenhuizen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 18 |
Postcode | 7949 AK |
Plaats | Rogat |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 441582 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autonieuwenhuizen.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Hele mooie en dealer onderhouden Toyota Auris Sport 1.2 Turbo Automaat
De Toyota betreft een tweede eigenaar auto en is altijd dealer onderhouden.
APK vervaldatum: 14-06-2024
Laatste onderhoudsbeurt is uitgevoerd bij km.stand: 150491
Opties (o.a.)
Climatecontrol, Cruisecontrol, Sportstoelen, Panoramadak, DAB radio, Navigatiesysteem, Lichtmetalen velgen met goede zomerbanden
Wij berekenen geen afleveringskosten, inruil is mogelijk
Autobedrijf Nieuwenhuizen
Industrieweg 18
7949 AK Rogat
0522-441582
verkoop@autonieuwenhuizen.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.