Bouwjaar | 12-08-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 87.956 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 14.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-08-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 87.956 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Noteboom Rotterdam Noord B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Metaalstraat 5 |
Postcode | 3067 GV |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 8504150 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.noteboom.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2016
Technische informatie
Koppel: 185 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 176 x 148 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.165 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 1.820 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Autobedrijf Noteboom. Al meer dan 75 jaar een begrip in de omgeving van Rotterdam. Officieel dealer van Citroen, Hyundai, Mitsubishi, EV- en Hybride specialist en tevens BOVAG Occasioncenter.
Onze werkwijze: - Vaste All-In prijzen! - Uw huidige auto inruilen? Geen probleem! - Bovag Garantie - Grondig gecontroleerd op meer dan 100 punten! - Onderhoudshistorie bekend! - Tellerrapport en/ of NAP Pas! Standaard leveren wij deze kwaliteitsoccasion inclusief alle onvermijdbare kosten; kenteken tenaamstelling en eventueel een RDW-vrijwaring voor uw inruilauto. Om uw 'nieuwe' auto in een zo perfect mogelijke staat aan u af te leveren adviseren wij u om voor een upgrade te kiezen. Voor slechts € 795 bieden wij het Noteboom afleverpakket aan. De auto krijgt dan een nieuwe APK, onderhoudsbeurt en een complete poetsbehandeling. Interesse in deze auto? Kom dan langs bij onze vestiging, bel ons óf vraag online meer informatie aan. Zoekt u wellicht een andere auto? Wij hebben circa 200 kwaliteitsoccasions op voorraad van diverse merken en u bent van harte welkom voor een uitgebreide bezichtiging of proefrit!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.