Bouwjaar | 14-12-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.230 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 91 kW (124 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-12-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.230 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 91 kW (124 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf EB |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Reulver 130 |
Postcode | 7544 RT |
Plaats | Enschede |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15605070 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfeb.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.235 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 450 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4220 x 1760 x 1515 cm
Wielbasis: 260 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf EB is een gerenommeerd autobedrijf uit Enschede met een snel wisselende voorraad.
Wij rekenen geen afleveringskosten, indien gewenst wordt uw voertuig voor aflevering voorzien van een nieuwe apk keuring, Al onze occasions worden grondig gepoetst zowel van binnen als van buiten voor aflevering. Inruil mogelijk op handelsbasis. Om teleurstellingen te voor komen adviseren wij u om te bellen voor komst naar onze showroom, de koffie staat al klaar!
Disclaimer: Schrijf- en zetfouten voorbehouden. Ondanks onze grote zorgvuldigheid kan aan onze advertenties (uitvoeringen/opties/accessoires/prijzen/foto's) GEEN rechten ontleend worden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.