Bouwjaar | 17-02-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.543 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 123 kW (168 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-02-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.543 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 123 kW (168 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Pieter Geertsma |
Contactpersoon | Pieter Geertsma |
Adres | Zoom 30 |
Postcode | 9231 DX |
Plaats | Surhuisterveen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 232232 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pietergeertsma.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 123 kW (167 PK)
Vermogen elektromotor(en): 24 kW (33 PK)
Vermogen brandstofmotor: 99 kW (135 PK)
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 460 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.310 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 345 kg (ongeremd 345 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 82 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Nette en goed rijdende Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Lease pro. Deze Toyota Auris is onder andere voorzien van: Climate control, Cruise control, DAB+Radio, Panoramadak, Parkeersensoren met camera, LEDverlichting, Keyless entry en go, Stoelverwarming, Leder/stoffen bekleding, Metallic lak, 16 inch lichtmetalen velgen. Het onderhoudsboekje en beide sleutels zijn aanwezig. Bij interesse kunt u bellen met 0512- 232 232 of mailen naar verkoop@pietergeertsma.nl
Autobedrijf Pieter Geertsma is gespecialiseerd in het in-en verkopen van jong gebruikte occasions, ook het inruilen/inkopen van uw huidige auto behoort tot de mogelijkheden van Autobedrijf Pieter Geertsma. Wij zijn gevestigd op het bedrijventerrein Lauwerskwartier in Surhuisterveen. Wij adverteren uitsluitend met juiste kilometerstanden. Doordat wij de inkoop en transport in eigen beheer hebben zijn wij niet altijd aanwezig, daarom raden wij u aan uw bezoek vooraf aan ons kenbaar te maken. Ondanks de gebruikelijke zorgvuldigheid kan een onjuistheid in bovenstaande gegevens zijn opgetreden. Autobedrijf Pieter Geertsma kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.