Bouwjaar | 12-05-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.515 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 18.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-05-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.515 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Occasion Kampioen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kanaaldijk 40 |
Postcode | 2741 PA |
Plaats | Waddinxveen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 228888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.occasionkampioen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
? OCCASION KAMPIOEN IS ONDERDEEL VAN DEALERGROEP MULDER-MAZDA. Wij zijn al ruim 50 jaar actief in de automobielbranche en beschikken over kennis, ervaring én vakkundige medewerkers om u op de juiste wijze van dienst te kunnen zijn. Wij zijn aangesloten bij de BOVAG én RDW-erkend.
/// OVER DEZE AUTO:
? Bij binnenkomst is de auto vakkundig geïnspecteerd in onze moderne werkplaats.
? De kilometerstand is logisch verklaarbaar en aantoonbaar middels een RDW-Voertuigrapport. (NAP)
? De auto is aantoonbaar onderhouden conform het voorschrift van de fabrikant. Alle werkzaamheden zijn uitgevoerd door een officiële TOYOTA-dealer.
_
/// OVER OCCASION KAMPIOEN:
? Wij zijn onderdeel van dealergroep Mulder-Mazda; een familiebedrijf opgericht in 1954.
? Wij zijn lid van de BOVAG én RDW-erkend.
? Onze showroom is gevestigd in Waddinxveen; slechts 30 minuten rijden van Rotterdam, Den Haag en Utrecht.
? Alle auto's die wij aanbieden zijn vakkundig geïnspecteerd door onze ervaren monteurs.
? Wij ruilen graag uw huidige auto in tegen een eerlijke prijs.
? Onze klanten beoordelen ons met een 9+
_
/// BEZICHTIGING EN PROEFRIT? WELKOM!
Binnen onze openingstijden bent u van harte welkom. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij echter uw bezoek vooraf kenbaar te maken. U kunt ons als volgt bereiken:
? Telefoon: (0182) 22 88 88
? E-mail: sales@occasionkampioen.nl
? WhatsApp: (0182) 22 88 88
_
/// ONZE OPENINGSTIJDEN:
? Maandag t/m vrijdag: 08:30 - 17:30 uur.
? Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.