Toyota Auris 1.8 Hybrid Lease Aut/Panodak/Navi/Camera/Clima/Pdc

€ 9.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-11-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 195.954 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Toyota Auris 1.8 Hybrid Lease Aut/Panodak/Navi/Camera/Clima/Pdc


€ 9.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 10-11-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 195.954 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam VF Automobielen
Contactpersoon Ruud van Franck
Adres Jan van de Laarweg 8
Postcode 2678 LH
Plaats De Lier
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 54244902 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website vfautomobielen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 176 x 146 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.815 kg
Max. trekgewicht: 385 kg (ongeremd 385 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 86 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Brandstofverbruik in de stad: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Als geen ander munten de Japanse autofabrikanten uit in de toepassing van hoogwaardige materialen en intelligente systemen. Dat merkt u ook bij een auto als deze bijzonder nette Toyota Auris 1.8 Hybrid Lease Automaat. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Ook nieuwe 17 inch lichtmetalen sportvelgen met Continental 4 seizoenen banden ( 2 nieuwe voorbanden ), LED-dagrijverlichting, in hoogte verstelbare passagiersstoel, Privacyglas achterramen, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, glazen Panoramadak met electrisch bedienbare jalouzie horen tot de voorzieningen op deze auto.

Kommaar-kommaar-kommaar, aldus de achteruitrijcamera. Iedere centimeter vrije ruimte komt haarscherp in beeld. Schadevrij inparkeren maar! Met het Toyota navigatiesysteem kiest u de snelste route naar uw eindbestemming. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige electronic climate control. Alle audioknoppen letterlijk onder handbereik: dat kan met de audiobediening op het multifunctionele stuur. Met de cruise control komt u bijna nog fitter aan dan u vertrekt. De uitrusting van deze auto is met isofix-aansluiting, middenarmsteun met opbergvak, uitklapbare middenarmsteun met bekerhouders achterbank, en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Toyota Auris is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Wegrijden op een helling is kinderspel met hill hold control. Deze functie houdt de handrem automatisch vast op een steile ondergrond. De Brake Assist haalt het maximum uit de remkracht van deze Toyota Auris als zich een noodsituatie voordoet.
De auto rijdt voortreffelijk en is volledig Toyota dealer onderhouden!
Het betreft hier een NIET ROKERS AUTO!, voorzien van alle boekjes, Nationale autopas en 2 sleutels.
Bij km stand 191.722 zijn de achterremschijven met blokken vervangen!
NU AANBIEDING VAN € 10.750,- VOOR € 9.950,- ( incl BTW ) INCL NIEUWE APK EN AFL. BEURT.
UITERAARD IS IEDERE KEURING TOEGESTAAN!

Om deze auto echt te ervaren, moet u be

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Auris | Fleurig grijs

De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.

Autotest | Toyota Auris Fleurig grijs

Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.

Plus

  • de enige hybride in zijn soort
  • smetteloze afwerkingskwaliteit
  • uiterst comfortabel

Min

  • onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
  • weinig aandacht voor actieve veiligheid
  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.

Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.

Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.

Deel deze advertentie