Bouwjaar | 27-03-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.800 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-03-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.800 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Florexpo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue de France 80 |
Postcode | 6820 |
Plaats | Florenville |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)61 - 611246 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Toyota Auris Hybride - 1.8 essence 99cv, 136 cv combin avec moteur lectrique
Trs propre - Entretien ok - Seulement 62.000 km - Garantie 12 mois sur le moteur thermique et sous garantie constructeur jusqu'au 03/2024 sur la partie hybride !!!!
Rendez-vous dans un de nos 4 Showrooms Florexpo Belgique & Luxembourg.Vente de vhicules neufs et d'occasions rcents toutes marques.Possibilit de financement et de reprise de votre vhicule.Le service en plus : Garantie et entretien agr toutes marques dans nos ateliers BOSCH CAR SERVICE.Plus d'infos par tlphone ou via notre email.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.