Bouwjaar | 04-01-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.804 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 17.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.804 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Leenstra |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Clegauwe 13 |
Postcode | 8627 SM |
Plaats | Gauw |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)515 - 521772 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfleenstra.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 176 x 148 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.310 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.815 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 83 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Leenstra is al meer dan 30 jaar een universeel autobedrijf, wat bekend staat om zijn service.
Al onze auto's worden voordat ze de weg op gaan grondig nagekeken, zodat ze voorlopig niet aan onderhoud toe zijn.
De auto's worden afgeleverd met indien nodig een nieuwe APK, en eventueel een aflevering beurt.
Voor auto's van 4500 euro geldt de 6 maanden BOVAG garantie. Voor auto's die hier buiten vallen bieden wij de autobedrijf Leenstra garantie.
Voor al deze diensten hoeft u geen aflevering kosten te betalen.
Inruil is natuurlijk mogelijk.
Voor vragen kunt u bellen of langs komen van
maandag t/m vrijdag van 8.00 - 18.00
en op zaterdag van 9.00 - 16.00
In overleg kunt u buiten openingstijden langs komen.
U bent van harte welkom,
Sietse Leenstra
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.