Toyota Aygo 1.0 VVT-i x-play|Cabriodak|Camera|Led|

€ 9.495,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-12-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.166 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Toyota Aygo 1.0 VVT-i x-play|Cabriodak|Camera|Led|


€ 9.495,-

Algemeen

Bouwjaar 14-12-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.166 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Carisma Car Center
Contactpersoon Ö. Yerlikaya
Adres Nijverheidstraat 5-7
Postcode 2984 AH
Plaats Ridderkerk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)180 - 497271 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carismacarcenter.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/60 R15
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 346 x 162 x 146 cm
Wielbasis: 234 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 830 kg
Laadvermogen: 410 kg
GVW: 1.240 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Staat
Schade: schadevrij

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal

Hierbij adverteren wij met werkelijk een zeer nette en goed onderhouden Toyota Aygo 1.0 VVT-i X-Play!
met maar liefst 94.166 op de teller!

Auto is in zeer nette staat en rijdt werkelijk zeer goed.

Apk is tot 14-12-2024!

Zeer veel optie's zoals o.a. Cabriodak, Achteruitrijcamera, Halfleder en nog veel meer leuke optie's.

Bel of mail en maak nu nog een proefrit afspraak.

= Bedrijfsinformatie =

U betaald bij ons Geen afleveringskosten. Inruil van uw auto is bij ons ook mogelijk. Onze openingstijden zijn maandag t/m donderdag van 08.00 tot 17.30, vrijdag van 08.00 tot 19.30 en zaterdag van 9.30 tot 16.00.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Aygo | Klaar voor de toekomst

De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker. Wat betekent dat in de praktijk? Tijd voor een hernieuwde kennismaking met Toyota's kleinste.

Autotest | Toyota Aygo Klaar voor de toekomst

De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • moderne techniek
  • Originele vormgeving

Min

  • veel speling in versnellingshendel / gevoelloze pedalen
  • achterruiten openen niet volledig (klapraampjes)
  • beeldscherm blokkeert centraal luchtrooster

Conclusie

De Toyota Aygo heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2018. Toyota heeft daarbij de sterke punten nog sterker gemaakt. Een aantal zwakke punten is nog steeds niet aangepast (speling in versnellingshendel, gevoelloze pedalen, klapraampjes achterin, beeldscherm blokkeert luchtrooster). Het uiterlijk, de techniek en de uitrusting daarentegen zijn merkbaar verbeterd. De Aygo is daarmee geen andere auto geworden, maar is wel helemaal bij de tijd en daarom kan Toyota het succes voortzetten.

De aanpassingen aan de motor hebben als gevolg, dat de Aygo rustiger is geworden. In de stad is de auto minder levendig, op de snelweg juist zuiniger en stiller. Het vernieuwde onderstel maakt de Aygo stabieler op de buitenweg en dynamischer in de stad. De gemoderniseerde uitrusting is in alle opzichten een verbetering. Nieuwe elektronica zorgt ervoor, dat de Aygo nu ook op het gebied van integratie met de mobiele telefoon klaar is voor de toekomst.

Deel deze advertentie