Bouwjaar | 11-04-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.184 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-04-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.184 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Toyota Kormelink BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Den Sliem 91 |
Postcode | 7141 JG |
Plaats | Groenlo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)544 - 465868 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kormelink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2016 - 2020
Technische informatie
Koppel: 185 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 436 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.845 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin leder
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,2 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 11-04-2027
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Kormelink Pakket: De auto word voor aflevering voorzien van een onderhoudsbeurt, volledig gepoetst, Toyota pechhulp, nieuwe APK en volledige garantie.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Wat leuk dat u interesse toont in deze Toyota C-HR.
Bij Toyota Kormelink vinden wij kwaliteit en service op het hoogste niveau vanzelfsprekend.
Toyota Kormelink is al meer dan 40 jaar officieel Toyota dealer en een echt familie bedrijf, wij werken vanuit de Achterhoek en met onze ruime voorraad zowel nieuw als gebruikt hebben we altijd de beste keuze voor u in huis.
De auto wordt voor aflevering voorzien van een onderhoudsbeurt, volledig gepoetst, Toyota pechhulp, nieuwe APK en volledige garantie.
Ziet u zich zelf al rijden in deze mooie C-HR, of wilt u eventueel ook een auto inruilen?
Neem dan contact op met ons verkoop team voor een vrijblijvende offerte.
Toyota Kormelink is ook transparant als het om afleverkosten gaat. De getoonde prijs is inclusief de afleverkosten en het Toyota Kormelink pakket. Dit houdt in: complete onderhoudsbeurt, nieuwe APK keuring, Toyota pechhulp pas voor heel Europa en professionele poetsbeurt.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.