Toyota C-HR 1.2 Active CAMERA / STOELVERW / KEYLESS / LED / NAVI / CLIMA / BLUETOOTH .

€ 17.888,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-08-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 90.732 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Toyota C-HR 1.2 Active CAMERA / STOELVERW / KEYLESS / LED / NAVI / CLIMA / BLUETOOTH .


€ 17.888,-

Algemeen

Bouwjaar 09-08-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 90.732 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Galema & de Boer Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Eniggaburren 14
Postcode 8711 HP
Plaats Workum
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 10004971 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.galemadeboer.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep 2017 - apr 2018

Technische informatie
Koppel: 185 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 157 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.845 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 720 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Inclusief Belgische Carpass (Belgische NAP kilometerregistratie).

In het moderne verkeer hebt u achter het stuur van de Toyota C-HR altijd de controle. Deze auto uit 2018 heeft 90732 kilometer op de teller staan. Een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak verzorgen de aandrijving van deze SUV. Tijdens de koude maanden is stoelverwarming een voorziening die u niet wilt missen. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, donker getint glas, pearl metallic lak, elektrisch bediende ramen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.

De audiobediening op het stuur zorgt dat muziek en informatie kunnen worden aangepast zonder het zicht op de weg te verliezen. Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Met de achteruitrijcamera ziet u wat er achter de auto gebeurt. Zo rijdt u moeiteloos achteruit. De elektronische systemen in deze Toyota helpen u actief om aangenaam te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten, de adaptive cruise control past uw snelheid aan ten opzichte van uw voorligger. Met de elektronische sleutel in uw zak en met één druk op de knop start u de auto. Dat is keyless start! Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn lederen versnellingspook, lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Toyota C-HR samen. In het instrumentarium ziet u tijdens de rit ook de belangrijkste verkeersborden aangegeven, die de auto automatisch voor u leest. In een gevaarlijke situatie is een zo kort mogelijke remweg van levensbelang. De Brake Assist zorgt dat u dan maximaal in de ankers gaat. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als u onoplettend over de lijnen van de rijstrook gaat.

Als u wilt, kunt u ee

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie