Bouwjaar | 07-12-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.048 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 07-12-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.048 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Klein Gunnewiek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | James Wattstraat 15 |
Postcode | 7131 ME |
Plaats | Lichtenvoorde |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)544 - 374587 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokleingunnewiek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 53 kW (72 PK)
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 43 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 87 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Dit is een auto die is ontworpen voor uw comfort. Deze dealeronderhouden Toyota C-HR van het bouwjaar 2018 heeft 71048 kilometer op de teller staan. Deze dealeronderhouden auto is van de eerste eigenaar. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Kou en regen maken geen indruk. Binnen zit u comfortabel dankzij de stoelverwarming. Natuurlijk behoren 18 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en verstelbare lendensteunen ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Hoeveel ruimte heeft u nog bij het inparkeren? De achteruitrijcamera brengt helder in beeld wat zich achter de auto bevindt en geeft een geluidssignaal. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Prettig, altijd weten waar je moet zijn en hoe lang de rit nog duurt met het navigatiesysteem. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Ook lekker handig is de audiobediening op het stuur. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Zoals u mag verwachten van deze Toyota C-HR is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. U rijdt ook veiliger omdat deze auto voor u de verkeersborden langs de weg kan lezen. De belangrijkste borden worden op uw instrumentarium geprojecteerd, zodat u ze niet kunt missen. Het Lane-keeping systeem doet precies wat nodig is: waarschuwen en corrigeren bij onbedoelde overschrijding van de rijstrooklijnen. Een kortere remweg ver
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.