vorige 23 van 13.782 volgende

Toyota C-HR 1.8 Hybrid First Edition | All-in prijs | Parkeersensoren | Navigatie | Stoelverwarming

€ 22.850,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 106.022 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Toyota C-HR 1.8 Hybrid First Edition | All-in prijs | Parkeersensoren | Navigatie | Stoelverwarming


€ 22.850,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 106.022 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Oostendorp Helmond BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Varenschut 5
Postcode 5705 DK
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 561221 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.oostendorp-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2020 - 2023

Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 439 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Bovag garantie 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

Zijn dynamische uiterlijk maakt al direct duidelijk wat voor rijervaring u van deze Toyota C-HR mag verwachten: pure sportiviteit. Minder vaak tanken? Dat gaat lukken, dankzij de hybride motor die zowel op brandstof als elektriciteit werkt. Een mooie combi, die merkbaar is in de portemonnee. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.

Ook achter de auto geen verrassingen bij het inparkeren. Daarvoor zorgt de achteruitrijcamera. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Geen betere plek om naar goede muziek te luisteren dan in de auto. Daarom treft u hier het high performance audiosysteem aan! Ook praktisch: deze auto is voorzien van een eigen full map navigatiesysteem. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Natuurlijk behoren DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden; de verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. In een noodsituatie waarschuwt forward collision warning bij een dreigende aanrijding met een voorligger. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Is uw nieuwsgierigheid gewekt? Bel ons dan snel om deze auto te komen bekijken.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie