![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 08-10-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.491 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | - |
€ 26.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-10-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.491 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Nachsem |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Route de Waimes 94 |
Postcode | 4960 |
Plaats | Malmedy |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 338301 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nachsem.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
- Magnifique Toyota Camry 2.5 Hybride (Taxe: 131kW!) Auto CVT
Très bel état
1er propriétaire
Vendue et entretenue au garage
Possibilité dune extension de garantie jusquà 10 ans, date 1ère immatriculation, via Toyota Relax moyennant conditions
Possibilité de reprise de votre ancien véhicule
Financement possible
Ne manquez pas notre site Nachsem-Selexion
Plus de 100 autres véhicules vous y attendent
Il est possible que cette annonce contienne des erreurs. Nachsem-Selexion ne peut en aucun cas être tenu comme responsable si tel était le cas.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Camry | Welkom terug!
De Toyota Camry is terug van weggeweest. In 2005 zag Toyota geen kans meer voor deze grote sedan in Europa en dus werd de levering gestopt. In de rest van de wereld bleef de Camry succesvol en werd het model ook verder ontwikkeld. Nu, met de komst van de achtste generatie van de Camry, ziet Toyota ook weer kansen in Europa. Terecht?
![Autotest | Toyota Camry Welkom terug!](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/711/toyota-camry.jpg)
De Toyota Camry is een grote zakenauto die zich onderscheidt met hybride-aandrijving. Dat zorgt voor meer rust en souplesse bij een lagere aanschaf- en kilometerprijs. Zeer ruim, ook achterin.
Plus
- Uitstekende rijeigenschappen
- vlot, comfortabel en zuinig dankzij hybride-aandrijving
- nette prijs
Min
- Geen Apple Carplay of Android Auto
- minder verfijnd dan de concurrentie
Conclusie
Is het terecht dat Toyota met de achtste generatie van de Camry terugkeert naar Europa? Zeker! De Camry weet zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod met de ruimte, de uitrusting, de rijeigenschappen en niet te vergeten de prijs.
De Camry is een maat groter dan de directe concurrenten en biedt daarom bovengemiddeld veel ruimte achterin. Als het gaat om de uitrusting en gebruikte materialen, dan is de Camry minder verfijnd (lees: meer Amerikaans) dan gebruikelijk in dit segment, maar daar is de prijs dan ook naar. Een modern platform zorgt voor een prima wegligging, waardoor alles makkelijk lijkt en dat geeft een groots en superieur gevoel.
Het sterkste punt van de Camry is de hybride-aandrijving. Hiermee vormt de Camry een alternatief voor wie diesel wil verlaten, maar nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto. De hybride-aandrijving zorgt voor rust, souplesse en een gunstig verbruik. Dat laatste vertaalt zich weer in een lage aanschafprijs (minder co2-belasting) en lage kilometerkosten. Kortom: Camry, welkom terug in Europa!