Toyota Highlander Premium Plus+PANO ROOF+AFN TRE 2.5 HEV
€ 49.950,-
Bouwjaar | 03-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.250 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 03-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.250 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Toyota Vancayzeele Ieper |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Albert Dehemlaan 10 |
Postcode | 8900 |
Plaats | Ieper |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)57 - 422318 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lexuswestflanders.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
-
Deze wagen wordt geleverd met tot 10 Jaar Toyota Relax waarborg, 10 Jaar wegbijstand, keuring, carpass en onderhoud in eigen werkplaats
Info en voorwaarden Toyota relax: https://nl.toyota.be/naverkoop/warranty/10-jaar-garantie.
Zit u met vragen? Aarzel niet om ons te contacteren of kom vrijblijvend een kijkje nemen in onze showroom
Voor betere afbeeldingen, routebeschrijving en openingsuren zie onze site www.vancayzeele.be
Geadverteerde nettoprijs excl afleveringspack en lakbescherming
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Highlander | Hooglander in de lage landen
Buiten Europa is de Toyota Highlander al decennia een begrip. Deze zeer grote SUV (Sports Utility Vehicle) is in Amerika zelfs het onbetwiste topmodel van Toyota. Vanwege de hoge uitstoot, en de daarbij behorende CO2-belasting, zou de Highlander in Europa echter onbetaalbaar zijn. Voor de vierde generatie ligt dat anders. Die is dankzij hybride-aandrijving relatief zuinig en komt daarom ook naar Europa. Voelt Toyota's hooglander zich voortaan ook thuis in de lage landen?
De Toyota Highlander is een grote, ruime gezinsauto met hybride-aandrijving. Daardoor is het verbruik relatief laag en het comfort groot. Nadrukkelijk Amerikaans karakter.
Plus
- zeer ruim
- comfortabel
Min
- helt sterk over in de bocht
- minder zuinig / voordelig dan plug-inhybrides
Conclusie
In hoeverre voelt de Toyota Highlander zich thuis in de lage landen? Als het gaat om de rijeigenschappen dan is het antwoord: matig. Het is duidelijk merkbaar dat de Highlander is afgestemd op de Amerikaanse smaak. Ondanks het moderne platform, dat zich in andere modellen van Toyota meer dan bewezen heeft, zijn de rijeigenschappen van de Highlander niet meer dan voldoende. Hybride-aandrijving is in dit segment inmiddels standaard, maar Toyota wijkt af van die standaard door te kiezen voor parallel hybride in plaats van de meer gangbare plug-inhybride.
Uiteindelijk blijft de Highlander overduidelijk een model dat niet is ontworpen voor de Nederlandse of Europese markt. Echter, daarmee is deze nieuwkomer niet minder welkom. Toyota had al enige tijd geen grote gezinsauto meer in het programma en die functie neemt de Highlander over. Daarbij is de combinatie van luxe, ruimte en hybride-aandrijving uniek en dus is de Highlander niet minder welkom in onze lage landen!