vorige 25 van 13.669 volgende

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D Automaat VAN LEDER|3.500KG TREKGEWICHT|CAMERA|AIRCO|CRUISE

€ 38.800,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-10-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 204.770 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.755 cc
Vermogen 130 kW (177 pk)

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D Automaat VAN LEDER|3.500KG TREKGEWICHT|CAMERA|AIRCO|CRUISE


€ 38.800,-

Algemeen

Bouwjaar 01-10-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 204.770 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.755 cc
Vermogen 130 kW (177 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Strikwerda Heerenveen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Businesspark Friesland-West 53
Postcode 8447 SL
Plaats Heerenveen
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)513 - 767200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.strikwerda.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modeljaar: 2017

Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 87 liter
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 484 x 189 cm
Wielbasis: 279 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.210 kg
Laadvermogen: 780 kg
GVW: 2.990 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,87 l/100km (1 op 10,1)
CO2-uitstoot: 271 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 202 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- Pluspakket Bedrijfswagens (€ 799 ex BTW meerprijs): Strikwerda Garantie (6mnd), onderhoudsbeurt, nieuwe APK keuring, poetsen
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Ondanks de grote zorg die wij besteden aan de op internet geplaatste auto specificaties en prijzen maken wij een voorbehoud op druk en zetfouten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Land Cruiser | Het oude ambacht

Autotest | Toyota Land Cruiser Het oude ambacht

De Toyota Land Cruiser is geen SUV, maar een echte terreinwagen. Deze specialist is in het nadeel op de openbare weg, maar juist in het voordeel in het terrein. Naast elektronica ook puur mechaniek.

Plus

  • zeer sterk in het terrein
  • zeer ruim
  • rijke uitrusting

Min

  • helt sterk over de bocht
  • derde zitrij alleen voor kleine kinderen
  • uiterst kostbaar vanwege hoge CO2-uitstoot

Conclusie

Is er anno 2022 nog ruimte voor de Toyota Land Cruiser. Ja, maar die ruimte wordt wel steeds kleiner. SUV's danken hun populariteit aan hun veelzijdigheid, terwijl de Land Cruiser een echte specialist is. De Land Cruiser is op de openbare weg daarom in het nadeel. Omdat het onderstel volledig is afgestemd op gebruik in het terrein helt de Land Cruiser nadrukkelijk over en vraagt de auto een aangepaste rijstijl.

Zodra een aanhanger wordt getrokken, worden de rollen omgedraaid. Wat voor een SUV een zware last is, is voor de Land Cruiser geen enkel probleem. En wanneer het asfalt wordt verruild voor het terrein zijn de verschillen nog duidelijker. Moderne SUV's kunnen zich dankzij slimme elektronica aardig redden in het terrein. De Land Cruiser biedt diezelfde elektronica, maar vult dat aan met traditioneel mechaniek en komt daarmee nog verder. De Land Cruiser is daarom als een oud ambacht: er is steeds minder vraag naar, maar wie het nodig heeft kiest voor die laatste overgebleven specialist.

Deel deze advertentie