Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive HR VAN | Marge | Grijs kenteken | Automaat | Cruise | Climate | Trekhaak

€ 7.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-06-2004
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 353.141 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.982 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Executive HR VAN | Marge | Grijs kenteken | Automaat | Cruise | Climate | Trekhaak


€ 7.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-06-2004
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 353.141 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.982 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Q burg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jade 6
Postcode 9207 GL
Plaats Drachten
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)512 - 538697 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoqburg.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Bandenmaat: 265/55 R17

Maten
Wielbasis: 279 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.010 kg
Laadvermogen: 885 kg
GVW: 2.850 kg

Interieur
Bekleding: Stof

Milieu
Emissieklasse: Euro 3

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 160 per kwartaal

Zakelijk rijden is vaak kilometers vreten. Dat wilt u dan wel graag veilig, comfortabel en representatief doen, toch? Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Dat stabiele weggevoel onder alle condities, da's nou een van de voordelen van luchtvering. In deze Toyota profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Met electronic climate control hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Met ingeschakelde cruise control zit u ontspannen achter het stuur. Extra opties op deze auto zijn: verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Zoals u mag verwachten van deze Toyota Land Cruiser is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Brake assist herkent een noodsituatie en voert de remdruk op om de remweg te verkorten.

Wilt u deze auto zelf ervaren? Neem dan contact op met een van onze medewerkers.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Land Cruiser | Het oude ambacht

Autotest | Toyota Land Cruiser Het oude ambacht

De Toyota Land Cruiser is geen SUV, maar een echte terreinwagen. Deze specialist is in het nadeel op de openbare weg, maar juist in het voordeel in het terrein. Naast elektronica ook puur mechaniek.

Plus

  • zeer sterk in het terrein
  • zeer ruim
  • rijke uitrusting

Min

  • helt sterk over de bocht
  • derde zitrij alleen voor kleine kinderen
  • uiterst kostbaar vanwege hoge CO2-uitstoot

Conclusie

Is er anno 2022 nog ruimte voor de Toyota Land Cruiser. Ja, maar die ruimte wordt wel steeds kleiner. SUV's danken hun populariteit aan hun veelzijdigheid, terwijl de Land Cruiser een echte specialist is. De Land Cruiser is op de openbare weg daarom in het nadeel. Omdat het onderstel volledig is afgestemd op gebruik in het terrein helt de Land Cruiser nadrukkelijk over en vraagt de auto een aangepaste rijstijl.

Zodra een aanhanger wordt getrokken, worden de rollen omgedraaid. Wat voor een SUV een zware last is, is voor de Land Cruiser geen enkel probleem. En wanneer het asfalt wordt verruild voor het terrein zijn de verschillen nog duidelijker. Moderne SUV's kunnen zich dankzij slimme elektronica aardig redden in het terrein. De Land Cruiser biedt diezelfde elektronica, maar vult dat aan met traditioneel mechaniek en komt daarmee nog verder. De Land Cruiser is daarom als een oud ambacht: er is steeds minder vraag naar, maar wie het nodig heeft kiest voor die laatste overgebleven specialist.

Deel deze advertentie