Toyota Land Cruiser Landcruiser 4.0 V6 VVT-i Executive 1e Eigenaar
€ 26.940,-
Bouwjaar | 04-07-2003 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 269.309 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.956 cc |
Vermogen | 183 kW (249 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-07-2003 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 269.309 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.956 cc |
Vermogen | 183 kW (249 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Terlouw Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | L.J. Costerstraat 4A |
Postcode | 3261 LH |
Plaats | Oud-Beijerland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44121648 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.terlouwautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 265/65 R17
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 472 x 188 x 186 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.875 kg
Laadvermogen: 975 kg
GVW: 2.850 kg
Max. trekgewicht: 2.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 8
Milieu
CO2-uitstoot: 320 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,5 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik in de stad: 18,2 l/100km (1 op 5,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 3 (3 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 309 - € 351 per kwartaal
Te koop aangeboden,
zeer nette en complete Toyota Landcruiser 120 Series op benzine.
Origineel Nederlandse auto van de 1e Eigenaar, Compleet Toyota Dealer onderhouden met afgestempeld onderhoudsboekje.
Optisch en technisch in zeldzaam nette staat.
Meest Luxe Executive uitvoering, onder andere voorzien van:
- Navigatie
- Elektrisch dakraam
- Climate control voor+achter
- Cruise control
- Stoelverwarming
- Parkeersensoren achter
- Lederen Interieur 8-Persoons
- Geolander A/T banden
- Elektrisch verstelbare stoelen
- Luchtvering + instelbare schokdempers
- Elektrisch inklapbare spiegels
- Automaat
- Lage gearing met Sper
Recent gedaan: Nieuwe APK, 4 stuks nieuwe banden Geolander A/T, 4 Velgen gecoat.
De auto rijd als een nieuwe en valt in de Youngtimer regeling voor ondernemers.
Voor een proefrit of bezoek graag eerst even bellen naar 06-44121648
Onze prijzen zijn inclusief aflevering en tenaamstellen.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen 24/7 Vrijwaren en Tenaamstellen op locatie.
Hierdoor is een afspraak 's avonds ook geen probleem.
Met vriendelijke groet,
Terlouw Auto's
Oud-Beijerland
06-44121648
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Land Cruiser | Het oude ambacht
De Toyota Land Cruiser is geen SUV, maar een echte terreinwagen. Deze specialist is in het nadeel op de openbare weg, maar juist in het voordeel in het terrein. Naast elektronica ook puur mechaniek.
Plus
- zeer sterk in het terrein
- zeer ruim
- rijke uitrusting
Min
- helt sterk over de bocht
- derde zitrij alleen voor kleine kinderen
- uiterst kostbaar vanwege hoge CO2-uitstoot
Conclusie
Is er anno 2022 nog ruimte voor de Toyota Land Cruiser. Ja, maar die ruimte wordt wel steeds kleiner. SUV's danken hun populariteit aan hun veelzijdigheid, terwijl de Land Cruiser een echte specialist is. De Land Cruiser is op de openbare weg daarom in het nadeel. Omdat het onderstel volledig is afgestemd op gebruik in het terrein helt de Land Cruiser nadrukkelijk over en vraagt de auto een aangepaste rijstijl.
Zodra een aanhanger wordt getrokken, worden de rollen omgedraaid. Wat voor een SUV een zware last is, is voor de Land Cruiser geen enkel probleem. En wanneer het asfalt wordt verruild voor het terrein zijn de verschillen nog duidelijker. Moderne SUV's kunnen zich dankzij slimme elektronica aardig redden in het terrein. De Land Cruiser biedt diezelfde elektronica, maar vult dat aan met traditioneel mechaniek en komt daarmee nog verder. De Land Cruiser is daarom als een oud ambacht: er is steeds minder vraag naar, maar wie het nodig heeft kiest voor die laatste overgebleven specialist.