Toyota Land Cruiser Station wagon vdj v8 limited - export out eu tropi

€ 53.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar -
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 4.461 cc
Vermogen 146 kW (199 pk)

Toyota Land Cruiser Station wagon vdj v8 limited - export out eu tropi


€ 53.500,-

Algemeen

Bouwjaar -
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 4.461 cc
Vermogen 146 kW (199 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Transautomobile SA
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Chaussée de Waterloo 1589B
Postcode 1180
Plaats Bruxelles
Land België
Telefoon +32 (0)2 - 3520131 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.transautomobile.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • electr. bedienbare ramen (rondom)

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

![CDATA[ - EXPORT OUT EU TROPICAL VERSION
Prix T1 (net hors douane et hors TVA pour export)
Transport à travers le monde sur demande (VIP, RoRo, Container, Assurance)
Price T1 (Net W/O Taxes and custom duties for export)
World Wide expedition (VIP, RoRo, Container, insurance)Principaux équipements
*Chauffage
*Marche pieds latéraux
*Radiateur renforcé
*Suspension renforcée
*Pare-chocs arrière
*Vehicle Stability Control (VSC)
*BA
*HAC
*ATRC
*Garde-boue avant et arrière
*Sièges tissu
*Snorkel
*Moyeux de roue libre
*Pack chrome
*3ème feu stop
*Réservoir de diesel de 130 L
*Treuil d'origine
*Elargisseurs d'ailes
*Blocage de différentiel avant et arrière
*TPMS (capteur pression des pneus)
*Boite à gant réfrigérée

Main standard equipment
*Heating system
*Sidesteps
*Reinforced radiator
*Reinforced suspension
*Rear bumper
*Vehicle Stability Control (VSC)
*BA
*HAC
*ATRC
*Front and rear mudguard
*Fabric seats
*Snorkel
*Free wheel hub
*Chrome package
*3rd brake light
*Fuel tank capacity 130 L
*Original winch
*Wide overfenders/ flares
*Differential lock front and rear
*TPMS (Tire Pressure Monitoring System)
*Cooled glove box
Garantie constructeur valable 12 mois.
Manufacturer warranty valid 12 month.More info on / Plus de renseignements sur :
*FR : https://www.transautomobile.com/fr/A-2464
*EN : https://www.transautomobile.com/en/A-2464
*info@transauto.be
*+32 2 352 01 31
Facebook : facebook.com/Transautomobile
Instagram : instagram.com/transautomobile
Twitter : twitter.com/Transautomobile]]

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Land Cruiser | Het oude ambacht

Autotest | Toyota Land Cruiser Het oude ambacht

De Toyota Land Cruiser is geen SUV, maar een echte terreinwagen. Deze specialist is in het nadeel op de openbare weg, maar juist in het voordeel in het terrein. Naast elektronica ook puur mechaniek.

Plus

  • zeer sterk in het terrein
  • zeer ruim
  • rijke uitrusting

Min

  • helt sterk over de bocht
  • derde zitrij alleen voor kleine kinderen
  • uiterst kostbaar vanwege hoge CO2-uitstoot

Conclusie

Is er anno 2022 nog ruimte voor de Toyota Land Cruiser. Ja, maar die ruimte wordt wel steeds kleiner. SUV's danken hun populariteit aan hun veelzijdigheid, terwijl de Land Cruiser een echte specialist is. De Land Cruiser is op de openbare weg daarom in het nadeel. Omdat het onderstel volledig is afgestemd op gebruik in het terrein helt de Land Cruiser nadrukkelijk over en vraagt de auto een aangepaste rijstijl.

Zodra een aanhanger wordt getrokken, worden de rollen omgedraaid. Wat voor een SUV een zware last is, is voor de Land Cruiser geen enkel probleem. En wanneer het asfalt wordt verruild voor het terrein zijn de verschillen nog duidelijker. Moderne SUV's kunnen zich dankzij slimme elektronica aardig redden in het terrein. De Land Cruiser biedt diezelfde elektronica, maar vult dat aan met traditioneel mechaniek en komt daarmee nog verder. De Land Cruiser is daarom als een oud ambacht: er is steeds minder vraag naar, maar wie het nodig heeft kiest voor die laatste overgebleven specialist.

Deel deze advertentie