vorige 11 van 13.723 volgende

Toyota Prius 1.8 Aspiration Hybride AUTOMAAT RIJKLAAR | Trekhaak | Cruise Control | Climate Control | 15 inch LMV |

€ 16.945,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-07-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 113.456 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Toyota Prius 1.8 Aspiration Hybride AUTOMAAT RIJKLAAR | Trekhaak | Cruise Control | Climate Control | 15 inch LMV |


€ 16.945,-

Algemeen

Bouwjaar 20-07-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 113.456 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Esgee B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kimswerderweg 27
Postcode 8862 TR
Plaats Harlingen
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)517 - 413400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.esgee.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2016 - dec 2017

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 176 x 147 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 70 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3 l/100km (1 op 33,3)
Brandstofverbruik in de stad: 2,9 l/100km (1 op 34,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,1 l/100km (1 op 32,3)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 6 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf

vandaag door in ruil verkregen Toyota Prius 1.8 Aspiration Hybrid van bouwjaar van juli 2016 in de kleur donker grijs metallic.

Deze Keurige en rijk uitgevoerde Toyota Prius 1.8 Hybrid met 136 PK .

Toonaangevende techniek en een hoge mate van degelijkheid, dat zijn enkele van de eigenschappen van Japanse auto's.
Dat ziet u terug in deze Toyota Prius 1.8 Hybrid.

De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie.

In het donker zorgt de xenonverlichting voor een goed zicht op de weg verder is de Toyota uitgerust met: 15 inch velgen, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting, Trekhaak , en in delen neerklapbare achterbank.

Het navigatiesysteem is gecombineerd met een uitgebreid audiosysteem, waarbij online muziek te beluisteren is via bluetooth, tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook electronic climate control interval, normaal of high-speed bij iedere neerslag reageert de regensensor altijd op gepaste wijze met de hulp van de achteruit rijcamera kost inparkeren en uitparkeren u geen enkele moeite.
Ook fijn als u op de voorgeschreven snelheid wilt blijven: de cruise control zorgt voor de ingestelde snelheid.
Deze Toyota is voorzien van automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra.
In de Toyota Prius heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit brake assist herkent een noodsituatie en voert de remdruk op om de remweg te verkorten heuvelop stilstaan was vroeger een kunstje met de hill hold control gaat het volautomatisch.

Deze keurige zeer moo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie