Toyota Prius 1.8 Comfort|GARANTIE|NAP|TREKHAAK|CRUISE|AIRCO|BLUETOOTH|

€ 10.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-10-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 169.914 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Toyota Prius 1.8 Comfort|GARANTIE|NAP|TREKHAAK|CRUISE|AIRCO|BLUETOOTH|


€ 10.999,-

Algemeen

Bouwjaar 27-10-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 169.914 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Riddercar Ridderkerk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Glasblazerstraat 15
Postcode 2984 BL
Plaats Ridderkerk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 85085059 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.riddercar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.805 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basic (inbegrepen): Basic pakket krijgt u bij Riddercar GRATIS op ieder verkocht voertuig.
Dit afleverpakket bevat: APK, Basis reiniging, Koelvloeistof op peil, Olie op peil
- zekerheid-pakket (€ 119 meerprijs): Zekerheidspakket is het meest gekozen afleverpakket bij Riddercar. Hiermee geniet je van extra voordelen ten opzichte van het Basic pakket.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basic"): Koelvloeistof check, Nieuwe Olie + Olie-filter
- Garantie pakket (€ 499 meerprijs): Met onze garantie pakket profiteer je 3 maanden lang van zekerheid. Garantie is op motor, versnellingsbak en koppeling. Bij auto's boven de 5000,- euro kan de kosten variëren! 10% van het vraagprijs (max 800,- euro)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basic"): 3 maanden GARANTIE, Koelvloeistof check, Nieuwe APK bij minder dan 6 maanden, Olie op peil
- BOVAG Garantie-pakket (op aanvraag) (€ 11.111 meerprijs): Met onze BOVAG Garantie-pakket geniet je van veel veilige kilometers zonder zorgen tot 12 maanden. Om te kijken of desbetreffende voertuig in aanmerking komt dient u contact op te nemen met ons.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basic"): BOVAG garantie; 12 Maanden BOVAG garantie, Koelvloeistof check, Nieuwe APK bij minder dan 6 maanden, Olie check

Rijdt en schakelt goed. Technisch in orde! Voorzien van NAP rapport. Incl huisgarantie. Met trekhaak, cruise, airco, velgen, elek ramen, 2 sleutels + boekjes. Recent onderhouden bij 167xxx km.

Hoe je auto's moet bouwen, weten ze bij Toyota maar al te goed. Zuinig, innovatief en duurzaam onderweg? 'Let's go places'! De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Tot de uitrusting van deze Toyota behoren ook warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en pearl metallic lak.

Het audiosysteem bedient u vanaf het stuurwiel, zodat u uw ogen op de weg kunt houden. Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. Met de cruise control kunt u zorgen dat u op die

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie