Toyota Prius 1.8 Executive Business/ PANORAMA SOLAR / HEAD UP DISPLAY / NAVI / CAMERA /LEER /

€ 12.990,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-07-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 216.381 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Toyota Prius 1.8 Executive Business/ PANORAMA SOLAR / HEAD UP DISPLAY / NAVI / CAMERA /LEER /


€ 12.990,-

Algemeen

Bouwjaar 19-07-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 216.381 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Nor
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Nijverheidstraat 5
Postcode 3125 AJ
Plaats Schiedam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 84934049 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfnor.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.340 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.805 kg

Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket (inbegrepen): Gratis afleverpakket Alle vloeistoffen en olie worden gecontroleerd en bijgevuld. Gratis de auto ontsmetten met Ozon behandeling
- Afleverpakket en 1 jaar APK (€ 99 meerprijs): Afleverpakket: Alle vloeistoffen en olie worden gecontroleerd en bijgevuld inclusief 1 jaar APK
- Garantiepakket 1 (€ 395 meerprijs): 3 maanden eigen garantie op versnellingsbak en motorblok.

Deze Toyota Prius komt uit 2013, werd geleverd van 01-04-2011 tot 30-11-2014 en kostte toen € 37,105.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit motor, heeft een maximum vermogen van 73 kW (99 PK) en een cilinderinhoud van 1798 cc.

Dit voertuig heeft een continu vermogen van .

De personenauto heeft een topsnelheid van 180 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10.4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4.00 liter per 100 km en hij weegt 1345 kg. De wegenbelasting bedraagt € 190.- per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Wij kopen en verkopen alle soorten occasions.

"De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK. De auto wordt op
uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad.
Garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan." WIJ ZIJN NIET AANGESLOTEN BIJ DE BOVAG
"Wij rekenen GEEN afleverkosten"
U kunt bij ons al uw export documenten regelen inclusief verzekering,
Bij ons kunt u ook uw auto inruilen tegen handelsbiedingen
Optioneel: De kosten van het tenaamstelling bedragen €10
Optioneel: De kosten van 3 maanden extra eigen garantie of 1000 kilometers bedragen €395
Betaling: U kunt bij de bank opdracht geven voor het verhogen van uw pinlimiet voor datum aflevering. U kunt dan bij ons het bedrag pinnen.
Wij zijn van maandag tot en met zaterdag open van 09:30 uur tot 17:00 uur
Op zondag zijn wij gesloten

Tekst fouten voorbehouden.

Bezoek adres:
De Nijverheidstraat 5
3125AJ Schiedam

Mobiel: 0031684934049

mail: norexport@norexport.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie