Bouwjaar | 07-05-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 216.104 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 9.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-05-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 216.104 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Elekgo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lange Vonder 5 |
Postcode | 5741 TT |
Plaats | Beek En Donk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 2007144 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.elektrisch-rijden.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.805 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Origineel NL geleverde en in nette staat verkerende Toyota Prius 1.8 Executive (White Pearl) met 216.104 km op de teller.
= Bedrijfsinformatie =
Uw auto inruilen? Geen enkel probleem. Graag ontvangen wij foto's, kenteken en de tellerstand van uw huidige auto per whatsapp op 06 55 39 38 97
4 uur voor vertrek naar Beek en Donk adviseren wij om uw daglimiet voor overboekingen te wijzigen (niet voor de pinlimiet, wij hebben namelijk GEEN pinapparaat).
Hier zit een tijdslot op van 4 uur bij Rabobank, ING & ABN. Dat wil zeggen dat het 4 uur duurt voordat u het bedrag kunt overboeken.
Tevens is het ook handig om, ter voorbereiding, van uw inruilauto de volgende zaken mee te nemen:
- Groene kentekenbewijs
- 9-cijferige code (wanneer kwijt eenvoudig online bij RDW op te vragen voor 1.20 euro, hier kunnen we mee helpen)
- Reservesleutel(s)
- Boekjes en onderhoudsfacturen
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Subsidie particulier elektrisch-rijden:
U krijgt €2.950,- subsidie als u in 2024 een nieuwe, volledige elektrische auto koopt. Voor een gebruikte elektrische auto krijgt u €2.000,-.
Voorwaarde subsidieregeling:
De maximum prijs van de elektrische auto mag €45.000,- zijn en moet minimaal €12.000,- zijn. Bij een gebruikte elektrische auto geldt de cataloguswaarde.
Zakelijk elektrisch-rijden:
Ondernemers die elektrisch rijden, profiteren van financiële voordelen. Het normale bijtellingspercentage is 22% over de cataloguswaarde van het voertuig. Voor elektrische auto's betaalt u minder bijtelling.
Bij interesse of voor verdere informatie graag telefonisch contact op nemen.
Contact via whatsapp mogelijk +31655393897
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.