Toyota Prius 1.8 Business / Camera / Lederen bekleding / Etc

€ 12.940,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-04-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 133.034 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Toyota Prius 1.8 Business / Camera / Lederen bekleding / Etc


€ 12.940,-

Algemeen

Bouwjaar 14-04-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 133.034 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto van der Meer
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wattstraat 2
Postcode 2691 GZ
Plaats 's Gravenzande
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)174 - 280482 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovandermeer.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Toyota Prius 1.8 Business / Camera / Lederen bekleding / Etc


- Kenteken: 50-TNJ-5
- Merk: Toyota
- Model: Prius
- APK tot: 13-12-2024
- Tellerstand: 133034 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1798 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 2ZR-FXE
- Vermogen: 73 kW / 99pk
- Ledig gewicht: 1340 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 448 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspieg.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Getint warmtewerend glas
- Keyless entry
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor

Infotainment

- Audio-navigatie full map + hard disk
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Navigatiesysteem uitneembaar
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Armsteun achter
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Head-up display
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes


Doordachte techniek en intelligente systemen zijn pas waardevol wanneer ze een functie hebben. Meer dan wie ook hebben de Japanse autofabrikanten dit door, en dat merkt u ook aan deze Toyota Prius. Op een dag rijden we allemaal elektrisch. Maar voor nu is de hybride oplossing van elektrisch en benzine ideaal! Zo ook bij deze Toyota Prius. Als we het over kwaliteit en stijl hebben, wat dacht u dan van het lederen interieur? 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Toyota Prius voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. Tot de uitrusting van deze Toyota behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en verstelbare lendensteunen.

Kom maar, kom maar, kom maar... ho! Prettig hoor, zo'n achteruitrij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie