vorige 16 van 13.585 volgende

Toyota Prius 1.8 Plug-in Dynamic Business Automaat, Navigatie, Camera, Airco/ECC, CruiseControl, Xenon

€ 11.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-08-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 163.996 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Toyota Prius 1.8 Plug-in Dynamic Business Automaat, Navigatie, Camera, Airco/ECC, CruiseControl, Xenon


€ 11.995,-

Algemeen

Bouwjaar 14-08-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 163.996 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MC Auto Royal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Star 15
Postcode 1601 MH
Plaats Enkhuizen
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19033000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mcautoroyal.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2009 - 2016

Technische informatie
Koppel: 143 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 45 liter
Actieradius: 25 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Lengte: 448 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.840 kg

Accu
Accu: 1 kWh
Accu laden: 3.3 kW

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 49 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,8 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 117 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverkosten: Wij rekenen 195 euro afleverkosten, daarvoor wordt uw nieuwe auto professioneel gereinigd van binnen en buiten, een uitgebreide technische check in onze werkplaats uitgevoerd en als de keuring binnen 3 maanden vervalt krijgt uw nieuwe aanwinst ook een nieuwe APK.

27 APRIL -> KONINGSDAG ZIJN WIJ GESLOTEN

Innovatief design, doordachte techniek en een hoog kwaliteitsniveau zijn typische kenmerken van de Japanse automerken. Deze hybride heeft dankzij de extra elektromotor een zeer laag brandstofverbruik. De auto is voorzien van leren bekleding - een fraaie en sfeerverhogende extra. Kou en regen maken geen indruk. Binnen zit u comfortabel dankzij de stoelverwarming. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 15 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen, elektrisch bediende en verwarmde en inklapbare buitenspiegels.

Kommaar-kommaar-kommaar, aldus de achteruitrijcamera. Iedere centimeter vrije ruimte komt haarscherp in beeld. Schadevrij inparkeren maar! Rijplezier en luisterplezier gaan hand in hand dankzij het high performance audiosysteem. Nooit meer de weg zoeken en ontspannen arriveren bij uw reisdoel. Met het full map navigatiesysteem zit u veilig en ontspannen in de auto. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van electronic climate control is voorzien. Het audiosysteem bedient u blind met behulp van de audiobesturing op het stuur. Veilig en praktisch! En deze auto heeft ook regensensor, cruise control, keyless entry en lederen stuur als standaard uitrusting.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Brake assist verhoogt de remdruk in een noodsituatie zodat u sneller stil staat.

Als dit de auto is die u zoekt, wacht dan niet langer en plan direct online een proefrit.



WERKPLAATS VOOR ONDERHOUD EN APK PER JANUARI 2024 GEVESTIGD OP;  DE DOLFIJN 32, 1601 MG ENKHUIZEN 

 

SHOWROOM GEVESTIGD OP DE STAR 15, 1601 MH ENKHUIZEN 

 

Kijk voor onze actuele voorraad op www.mcautoroyal.nl 

 

Welkom op ons nieuwe adres in Enkhuizen aan de Star nummer 15, on

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie