vorige 11 van 13.600 volgende

Toyota Prius 2008 1.5 VVT-i Comfort 237.D KM LEDER APK

€ 5.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-06-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 237.201 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Overige
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen 57 kW (78 pk)

Toyota Prius 2008 1.5 VVT-i Comfort 237.D KM LEDER APK


€ 5.500,-

Algemeen

Bouwjaar 24-06-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 237.201 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Overige
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen 57 kW (78 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Nationale Autopark B.V
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoogeveenenweg 34
Postcode 2913 LV
Plaats Nieuwerkerk aan den Ijssel
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 8082936 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.nationaleautopark.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Afmetingen (LxBxH): 4450 x 1725 x 1490 cm
Wielbasis: 270 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

TOP CAR
LEDER
PDC
KM NAP
ONDERHOUD HISTORIE


TOP CAR


Deze Toyota Prius komt uit 2008, werd geleverd van 01-02-2007 tot 31-05-2009 en kostte toen € 25.669,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2008 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 57 kW (77 PK) en een cilinderinhoud van 1497 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 170 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,3 liter per 100 km en hij weegt 1275 kg. De APK is geldig tot 24-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.



Opmerkingen bij auto
Geen onderhoudsboekje, wel nota's. De auto is sinds 2015 in onderhoud geweest bij de dealer Louwman Haarlem.
Er zit een deukje in het rechterportier. Met trekhaak, handsfree Parrot, verklikker achteruitrijden, stoelverwarming, inclusief winterbanden met velgen

= Bedrijfsinformatie =

ADRES:HOOGEVEENENWEG 32
POSTCODE:2913LV
PLAATS: NIEUWERKERK AAN DEN IJSSEL
Tel: +31 10 808 29 36
E-mail: info@nationaleautopark.nl

WHATSAPP NUMMER : +31 10 808 29 36

Nationale Autopark B.V
STERK IN ELK MERK

Wij adviseren u telefonisch contact op te nemen voordat u langs komt, om teleurstellingen te voorkomen.
Als autogroothandel verkopen wij gebruikte dealer- & particuliere auto's tegen handelsvoorwaarden. Door kritisch geselecteerde inkoopkanalen vindt u bij ons scherp geprijsde auto's in alle prijsklassen.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.

Nationale Autopark B.V



OPENINGSTIJDEN :
MAANDAG 10:00 T/M 18:00
DINSDAG 09:00 T/M 18:00
WOENSDAG 09:00 T/M 18:00
DONDERDAG 09:00 T/M 18:00
VRIJDAG 09:00 T/M 18:00
ZATERDAG 10:00 T/M 17:00
ZONDAG : GESLOTEN / CLOSED


EN: PLEASE CALL IN ADVANCE FOR VISIT OR QUESTIONS ABOUT THE CAR/ WE MAKE EXPORT DOCUMENTS WITH INSURANCE ON LOCATION READY WITHIN 5 MINUTES

PL: ZADZWON W CELU WIZYTY LUB PYTAN DOTYCZACYCH SAMOCHODU/ DOKUMENTY EKSPORTOWE Z UBEZPIECZENIEM NA LOKALIZACJE GOTOWE W CIAGU 5 MINUT

DE: Bitte rufen Sie im Voraus an, um einen Besuch oder Fragen zum Auto zu erhalten/ WIR MACHEN EXPORTDOKUMENTE MIT VERSICHERUNG AM STANDORT BEREIT INNERHALB VON 5 MINUTEN

UK:BUD? LASKA, ZAZVYCHAYTE ZAPEREDDY DLYA VIZITA TA PYTAN? PRO AVTOMOBIL?/ MY ROBYMO EKSPORTNI DOKUMENTY Z STRAKHUVANNYAM V MISTSI, HOTOVOM ZA 5 KHVYLYN


voor verdere informatie kunt u ook onze website bez

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie