Bouwjaar | 22-06-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 112.884 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
€ 22.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-06-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 112.884 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Linde Emmeloord B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tinweg 10 |
Postcode | 8304 BP |
Plaats | Emmeloord |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)527 - 614204 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.toyota-emmeloord.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: apr 2019 - okt 2020
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 69 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 531 x 192 x 195 cm
Wielbasis: 328 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Laadvermogen: 1.400 kg
GVW: 3.100 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
CO2-uitstoot: 204 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
De gecommuniceerde prijs is de verkoopprijs, inclusief leges, Wij vragen voor het afleveringspakket € 599,-
In dit pakket is inbegrepen:
* Onderhoudsbeurt conform schema, inclusief eventuele aanvullende werkzaamheden.
* APK keuring (indien nodig).
* Volledige poetsbeurt en reiniging van het interieur.
* 12 maanden servicepas met pechservice
* Minimaal halve tank brandstof
* 12 maanden BOVAG garantie
. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Proace Electric | Duurzaam beleid
Bij het voeren van een bedrijf draait het om kosten, baten en continuïteit. Daarom was een bestelwagen met dieselmotor tot nu toe de meest logische keuze. Echter, voortaan komt er een factor bij: duurzaamheid En dan is diesel niet meer zo'n goed idee. Gelukkig is de Toyota Proace nu leverbaar met elektrische aandrijving.
De Toyota Proace Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat zorgt voor lagere kosten per km en nul uitstoot. Het snelle laden zorgt voor ononderbroken, zorgeloos gebruik. Even ruim als de diesel.
Plus
- lage kosten per km
- geen directe uitstoot
- ruim en doordacht
Min
- soms fluittoon van elektromotor hoorbaar
- schel geluid audiosysteem
- weinig verschil met Opel e-Vivaro / Citroen e-Jumper / Peugeot e-Expert
Conclusie
Toyota introduceert zijn eerste geheel elektrische auto en dat is een bedrijfswagen. Maar eigenlijk is het geen Toyota. De Proace Electric is namelijk ontwikkeld door Opel, Peugeot en Citroën. Toyota levert vrijwel dezelfde auto met dezelfde techniek onder de naam Proace. De verschillen zitten in de vormgeving, het uitrustingsniveau per uitvoering en de garantievoorwaarden. De techniek en fijnregeling zijn gelijk, zodat ook de ruimte en de rijeigenschappen gelijk zijn. Wellicht is de Proace Electric geen 100% Toyota, maar het is wel de eerste stap naar een nieuw en duurzamer beleid.