Bouwjaar | 30-03-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 30.007 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 28.900,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 30.007 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Leeuwen autobedrijf B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Coenecoop 260 |
Postcode | 2741 PL |
Plaats | Waddinxveen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 621800 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.toyota-waddinxveen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2021 - 2024
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aandrijving
Actieradius: 275 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 135 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxB): 440 x 185 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.582 kg
Laadvermogen: 828 kg
GVW: 2.410 kg
Accu
Accu: 50 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 100 kW
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Van Leeuwen: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 80
Minimale laadtijd AC van 0% tot 80%: 42 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 32 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Deze mooie PROACE rijdt nog bij de huidige eigenaar. Altijd vooraf bellen voor bezichtiging of proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Proace Electric | Duurzaam beleid
Bij het voeren van een bedrijf draait het om kosten, baten en continuïteit. Daarom was een bestelwagen met dieselmotor tot nu toe de meest logische keuze. Echter, voortaan komt er een factor bij: duurzaamheid En dan is diesel niet meer zo'n goed idee. Gelukkig is de Toyota Proace nu leverbaar met elektrische aandrijving.
De Toyota Proace Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat zorgt voor lagere kosten per km en nul uitstoot. Het snelle laden zorgt voor ononderbroken, zorgeloos gebruik. Even ruim als de diesel.
Plus
- lage kosten per km
- geen directe uitstoot
- ruim en doordacht
Min
- soms fluittoon van elektromotor hoorbaar
- schel geluid audiosysteem
- weinig verschil met Opel e-Vivaro / Citroen e-Jumper / Peugeot e-Expert
Conclusie
Toyota introduceert zijn eerste geheel elektrische auto en dat is een bedrijfswagen. Maar eigenlijk is het geen Toyota. De Proace Electric is namelijk ontwikkeld door Opel, Peugeot en Citroën. Toyota levert vrijwel dezelfde auto met dezelfde techniek onder de naam Proace. De verschillen zitten in de vormgeving, het uitrustingsniveau per uitvoering en de garantievoorwaarden. De techniek en fijnregeling zijn gelijk, zodat ook de ruimte en de rijeigenschappen gelijk zijn. Wellicht is de Proace Electric geen 100% Toyota, maar het is wel de eerste stap naar een nieuw en duurzamer beleid.