Bouwjaar | 01-03-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 11.369 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 37.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 11.369 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Strikwerda Leeuwarden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderkruisweg 6 |
Postcode | 8938 AP |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)58 - 7271100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.strikwerda.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenbus
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aandrijving
Actieradius: 275 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Topsnelheid: 135 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 475 x 185 cm
Wielbasis: 298 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.713 kg
Laadvermogen: 607 kg
GVW: 2.320 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 50 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 100 kW
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Bovag 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; minimaal een halve tank brandstof, onderhoud volgens fabriekschema, onderhoud volgens fabrieksschema incl. eventueel aanvullende werkzaamheden, reinigen van het in- en exterieur
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 80
Minimale laadtijd AC van 0% tot 80%: 42 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 32 min
Ondanks de grote zorg die wij besteden aan de op internet geplaatste auto specificaties en prijzen maken wij een voorbehoud op druk en zetfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Proace Electric | Duurzaam beleid
Bij het voeren van een bedrijf draait het om kosten, baten en continuïteit. Daarom was een bestelwagen met dieselmotor tot nu toe de meest logische keuze. Echter, voortaan komt er een factor bij: duurzaamheid En dan is diesel niet meer zo'n goed idee. Gelukkig is de Toyota Proace nu leverbaar met elektrische aandrijving.
De Toyota Proace Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat zorgt voor lagere kosten per km en nul uitstoot. Het snelle laden zorgt voor ononderbroken, zorgeloos gebruik. Even ruim als de diesel.
Plus
- lage kosten per km
- geen directe uitstoot
- ruim en doordacht
Min
- soms fluittoon van elektromotor hoorbaar
- schel geluid audiosysteem
- weinig verschil met Opel e-Vivaro / Citroen e-Jumper / Peugeot e-Expert
Conclusie
Toyota introduceert zijn eerste geheel elektrische auto en dat is een bedrijfswagen. Maar eigenlijk is het geen Toyota. De Proace Electric is namelijk ontwikkeld door Opel, Peugeot en Citroën. Toyota levert vrijwel dezelfde auto met dezelfde techniek onder de naam Proace. De verschillen zitten in de vormgeving, het uitrustingsniveau per uitvoering en de garantievoorwaarden. De techniek en fijnregeling zijn gelijk, zodat ook de ruimte en de rijeigenschappen gelijk zijn. Wellicht is de Proace Electric geen 100% Toyota, maar het is wel de eerste stap naar een nieuw en duurzamer beleid.